Die cowboysbag tassen vind ik ook heel erg mooi. Maar heb van cowboysbag eens een tas gehad en die geur vind ik echt afgrijselijk...
Ik heb er 1 van Isoki, lekker groot en veel opbergvakken, ben er erg blij mee. En ik heb toch graag een luiertas, in mijn eigen tas past echt geen fles, thermosfles, poeder toren en verschoon spullen. En ik ga echt niet zonder verschoon spullen de deur uit want er wordt hier (vanwege de Omneo voeding) geregeld naast de luier gepoept. Deze heb ik: https://www.google.nl/search?q=isoki+luiertas&client=ms-android-wiko&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiUusnv6-rVAhWCJlAKHaO1AMIQ_AUICigC&biw=360&bih=511#imgrc=91wzrjuKmzxlRM:
Ik heb een tas van pink lining yummy mummy. En ga ik nu voor de tweede weer gebruiken. Veel praktische opbergvakjes voor oa 2 flessen en luiers en doekjes, koordje met klip voor speen. Vakjes aan de zijkant voor fles of tuitbeker en in het midden nog veel ruimte voor een doek en min 2 setjes kleding en spuugdoekjes. Ik hem em zeker 3 jaar gebruikt. Op het laatst alleen voor hele dagen weg of bij opvang/oppas. Voor zo even de deur uit een kinder rugzakje. Maar kan me niet voorstellen dat je zonder luiertas kunt en vindt een tas van mezelf niet praktisch en groot genoeg.
Ik lees even mee, de tas die bij de wagen zat is veel te klein en de tas die we hadden is helemaal naar z'n grootje.