ik heb gewoon een normale tas, wel een wat grotere... weet niet of dit fijn is of dat ik echt een luiertas aan zal moeten schaffen?
Ik heb tweedehands van iemand een mooie rugzak van het Baby Björn gekregen. Erg praktisch met ronde islolatievakjes voor de flessen enzo. Hij is zwart en omdat het een rugzak is, ook erg draagbaar voor de man!
Het is even kijken wat handig is. Ik vind het erg handig dat er zoveel vakjes en ritsen in zitten, zodat ik alles kan verdelen en inmiddels precies zit, waar wat zit, zonder dat ik misgrijp. Maar een gewone tas kan ook veel vakjes hebben en dan zie ik verder geen verschil. Bij de luiertas van de hema zit trouwens wel een onderleggertje om je baby op te verschonen (netjes in een etuitje) + 2 koeltasjes voor een fles, die aan de binnenkant van de tas vastzitten met klitteband. Ik weet niet hoe dat bij andere luiertassen is, maar dat vond ik zelf wel handig.
Ik heb er net één bij de Hema gekocht. Er zitten veel vakjes in en 2 opberg mogelijkheden voor flesjes. Lijkt mij erg handig! De tas kost 20 euro!
En hij is lekker neutraal van kleur zodat je partner er ook nog normaal mee over straat kan . Onze wagen heeft trouwens precies dezelfde kleur, dus dat was ook mooi meegenomen (quiny speedy raven)
ik heb die van de HEMA ook, maar ik vind hem wel saaaaaaaai... Mijn vriendin heeft uit Amerika iets superhandigs- een luiermatje met vakjes eraan, waar je wat luiers etc in kan proppen. Maar die heb ik hier nog niet gevonden.
Ik heb ook die van de hema, eindelijk niet zo'n felgekleurde tas waar mn man niet mee gezien wil worden Past ook een hoop in. Tot nu toe nog niet voorgekomen dat ik iets thuis heb moeten laten omdat het niet past.
Ik heb een mooie van Kipling besteld niet de standaard kleuren maar gewoon een mooie tekening met verschillende kleurtjes. De nieuwste collectie en de tas is mooi ruim en handig ingedeeld alleen je betaald er iets meer voor !
Wij hebben er een van Oilily (gewoon omdat ik die mooi vond) en die van de Hema (handig voor m'n vriend). Maar die van de Hema wordt toch wel het meest gebruikt, ik vind het echt een fijne tas, en niet duur!
http://www.altijdleuk.nl/kinderwebwinkel-altijdleuk-categorieDetail.php?id=8&cid=1026&Snoozebaby%20Easy%20Changing%20de%20luxe,%20Delfts%20Blauw# Deze misschien?
deze is eigenlijk leuker . Zij heeft gewoon zo'n plastic ding, ws wel praktischer omdat hij zo klein is, kun je opvouwen en afspoelen etc. Maar deze is wel erg leuk....Bedankt!
ik vond het een rot tas , heb hem ook gehad maar omdat ie zo slap is vind ik het maar niks, 1 tip stop geen warm flesje in die warmhoudzakjes want je krijgt ze er dan haast niet meer uit. ik heb nu een tas van nijntje ,gekocht via internet. http://www.perbambini.nl/index.php?osCs ... 4f1a0bdf7a (zie verzorgingstas)
hier een van Little Company Veel vakjes en genoeg ruimte! Zelfs 4 mogelijkheden om de fles warm te houden. Zelfs met een Refluxkindje (lees, extra kleding, slabbers en hydro's dan je normaal al meeneemt) is er nog ruimte voor mijn sleutels. portemonnee enz
Ik heb een hele mooie van allerhand,een creme leren niet te groot en niet te klein... Ben heel benieuwd hoe die in de praktijk werkt....
Ik heb een tas van "baby innovations" (www.ca-innovations.com) volgens mij bij babyplanet gehaald..Niet goedkoop, maar volgens mij heel fijn en compleet: -neutraal (man kan er goed mee lopen, heeft iets weg van een laptoptas) -isolatiegedeelte voor fles -verschoningsmatje met zakjes er aan (sjokoholic, bedoel jij deze?) -veel ruimte met aparte gedeeltes en opbergzakjes -speenhoudertje en telefoonhouder en ruimte voor je eigen spullen! Volgens mij is hij echt ideaal!
Ik had de luiertas van de hema gekocht toen ik nog zwanger was.. paste mooi bij de wagen ( zwart). Toen Esmee er eenmaal was zag ik een roze luiertas van oilily ( de met de zeemeermin er op) ik kon hem 2e hands voor een leuk prijsje overnemen , hij was nog zo goed als nieuw! Krijg altijd complimentjes over mijn tas! Ik ben een echt meisje meisje dus deze tas past perfect bij mij! Strax als esmee groter is kan ze de tas gebruiken als zwem/sporttas. De hematas gebruiken we voor als ze naar de oppas gaat. Ik had de oilily tas nooit nieuw gekocht hoor 120,00 voor een tas gaat mij zelfs te ver.