welke lodger en voedingskussen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door koter, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Jullie zien al dat ik druk ben met mijn uitzetlijst..
    Mijn vriendin raadde de lodger wrapper aan en nu lijkt me die wel handig.
    Alleen zie ik zoveel verschillende soorten!
    De shelter kun je volgens de website ook in de maxi cosi gebruiken, de wrapper niet?
    Ik hoef mijn baby niet zo nodig op mijn buik te dragen, maxi cosi voor te gebruiken is wel handig,
    welk type adviseren jullie?

En wat betreft het voedingskussen.. welke adviseren jullie? Ik hoor veel verschillende ervaringen? volg week zijn de mama mazzeldagen bij prenatal, scheelt toch weer 20%. Daar verkopen ze van deltababy, duurste is Doomoo, ik heb op internet hier goede ervaringen over gelezen.
    Wat adviseren jullie?

2. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    wat betreft je vraag over voedingskussens: ik heb een voedingskussen gebruikt in het ziekenhuis en nu geleend van mijn schoonzus. het kussen heb ik eerlijk gezegd maar een aantal weken gebruikt en nu ligt ie maar een beetje in de box te liggen! dus ik zou niet de allerduurste nemen of kijken of je er een kunt lenen, volgens mij lijken ze ook allemaal redelijk op elkaar... :) succes! ;)

3. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Domoo voedingskussen is heel stevig, ik vind hem fijner dan zo'n grote.
    En ik heb een gewone wrapper van lodger, en de shelter, maar die laatste vind ik onhandig, en het is geen fijne draagzak.

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik heb een voedingskussen van Jollein. Vind hem zelf erg fijn!
    Qua omslagdoek vind ik de babynomade super... Ik gebruik hem ipv een jasje. Jasjes zijn zo onhandig bij die kleintjes. De babynomade kun je ook perfect in de maxi-cosi gebruiken.

5. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb de gewone omslagdoek van Lodger, de shelter geloof ik. Heel fijn voor vanalles en nog wat. Maar hij kan inderdaad niet in de maxicosi. Daar heb ik een voetenzak in, en in de zomer een dunne omslagdoek van snoozebaby (die heeft wel gaten voor de gordeltjes).
    Als voedingskussen heb ik inderdaad het Doomoo kussen. Dat vind ik echt een geweldig ding. Blijft goed in vorm en ik maak er nu vaak nog steeds gebruik van. Ons dochtertje is inmiddels 7 maanden, maar ze vindt het nog steeds heerlijk om op het kussen bij mama te drinken!

6. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het deltababy kussen trouwens van dezelfde producent als het doomoo kussen (zie ook de websites), dus ik weet niet of er wel echte verschillen tussen deze beide kussens zitten.

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb een Lodger wrapper newborn voor in huis en in de kinderwagen en een Lodger Shelter katoen voor in de MC.
    voor de winter heb ik een voetenzak van MC

Deel Deze Pagina