Ik had er eentje van prenatal.....maar die was zwart, saai. Nu heb ik eentje van Kruidvat, zo'n weekendtas.....voor 2 voor 5 euro......ze zijn geweldig!!!! Hahaha......en voor de luiers en verschoningspullen heb ik een klein tasje in mijn tas zitten, zodat niet alles overal zwerft in mijn tas.
Ik heb dus precies dezelfde gedachte! Alleen heb ik mijn eastpak postmanbag uit de kast getrokken! Kruidvat luiermapje en 'bag in bag' voor in de luiertas en klaar
Ik vond die van Little Company heel leuk en een van de Prenatal... Uiteindelijk vond ik die van Prenatal beter bij onze wagen passen en super handig!
Hier een luiertas die bij de kinderwagen hoort (Mutsy Rider). Er fijn dat er aparte compartimenten inzitten en dat er lussen en vakjes inzitten, waar je flesjes/potjes in vast kunt zetten.
Ben ook nog op zoek naar een mooie luiertas, maar vind het lastig. De meeste vind ik toch te roze/glitter/fleurig/baby-ig. Wil er nog een beetje sexy uitzien als moeder Deze twee vind ik wel aardig, maar heb al een rode kinderwagen, dus denk dat de eerste afvalt. Zoekt u een luiertas van Little Company? zie hier onze collectie! Zoekt u een luiertas van Little Company? zie hier onze collectie. Maar vind ze erg duur. Die van de HEMA is dan wel weer betaalbaar, maar toch weer een stuk minder mooi. Die tweede zie ik mijn vriend ook nog wel mee lopen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld deze: Luiertas, verzorgingstas van Little Company? Kijk op www.babytas.nl.
Heeft er iemand ervaring met de Hoppop original? Hij lijkt mij enorm handig, maar ik zou het fijn vinden om wat ervaringsverhalen te horen Heb er nu een van de prenatal.
Ik heb deze: Bekijk bijlage 226297 Niet alleen ideaal als verzorgingstas, maar ik kan er ook wat boodschappen in kwijt! Hij is best groot, maar ik ben er erg blij mee.
Ik had er eerst 1 van Mutsy Slider omdat het mooi bij de kinderwagen past,....maar wat een ellende er zit geen rits in maar klitteband aan de flap als de tas vol zit dan staat de tas helemaal bol en dan wil de tas weer openschieten of als ik snel er iets uit wou halen bleef het klitteband aan mijn vest/jas vastzitten....werd er mega nerveus en chagerijnig van. uiteindelijk bij de Hema deze gekocht en heel tevreden, rits en van binnen 2 houders voor flesjes, verschoningsmatje met een portemonee voor kleingeld als je weer eens moet betalen voor de wc. enkele kleine vakjes en een grote vak met rits en een grote vak met klitteband aan de voorkant een vakje met rits voor bv ov chipkaart, zakdoekjes sleutels.....lekker snel bij de hand......alles zit nu mooi geordend in de tas en ik vindt ´m nog leuk ook dacht 25,- of 29,- pas gekocht en is nog verkrijgbaar zag ´m gister nog bij de Hema hangen.
Ik had deze gekocht voor mijn man Luiertas, verzorgingstas van Diaperdude en nog meer bekende merken. Maar eigenlijk ook voor mezelf, hou wel van een stoere tas!
Dat wordt dus een Diaper Dude! Post net een berichtje welke ik heb gekocht voor mijn man, maar hier staan ze allemaal: Diaper Dude luiertassen; gratis thuisbezorgd.
Ik heb eerst een soort 'bowling tas' van Bjorn Borg gehad. Ideaal! Lekker ruim en erg stevig. Had hem al voordat ik zwanger was dus toen die het na ruim 1,5 jaar begaf moest ik toch echt een nieuwe kopen. Kon die tas niet meer vinden en toen heb ik de zilveren Hello Kitty tas van babydump gekocht voor 80 euro. Best prijzig maar hij is echt heel erg fijn, erg ruim en heeft meer dan voldoende vakken. Mijn man loopt er ook gewoon zonder schaamte mee over straat hoewel het toch echt geen mannen-tas is .
Wij hebben deze! Ik vind hem tot nu toe makkelijk, mooi groot, veel vakken, handig mee te nemen, zit een verschoningsmatje bij. en een leuk motief, althans....Dat vind ik (Mijn man ook hoor trouwens ) Beaba Open bag tas bruin/blauw - Verzorgings-Tas.nl
Ik heb er een van 7,99 bij de wibra. Prima ding, ik mis er niks aan. Twee jaar geleden had ik een luiertas van een collega overgenomen, maar die heb ik eigenlijk helemaal niet zo lang gebruikt dus ik wilde nu geen dure kopen. Na een paar maanden gooide ik toch gewoon een paar luiers en eventueel wat schone kleren in mn handtas en plande ik mn uitjes tussen voedingen in. Voor langere dagjes weg nam ik wel een grotere tas mee.
Ik heb pas een Demano Diagonal Mar in 'kite' (vliegerstof) gekocht. Deze schijnen de medewerkers van Demano zelf ook te gebruiken en ze boden aan om er speciale haakjes op te zetten zodat je de tas aan de kinderwagen kon vastmaken. Het leuke is dat ze altijd andere designs hebben en dat het niet een typische luiertas is, zodat je hem ook later gewoon kan gebruiken. Link naar Diagonal Mar Kite tas van Demano de mijne is overigens iets mannelijker . Ik heb hem nog niet binnen, maar zal laten weten hoe hij bevalt mocht men dat waarderen.
Die van Belle Beau zijn inderdaad schitterend, mijn vriendin heeft er eentje en ik ben sta in dubio haha.. Mijn vriendin heeft deze en ben er wel een beetje jaloers op.. Luiertassen van o.a. Belle Beau bij BabyTas.nl, gratis verstuurd Groetjes.