Omdat wij het allemaal leuk vinden om foto's te bewonderen van andere, en omdat wij het allemaal anders doen/hebben, lijkt het me leuk om een volgende "show-jouw-topic" te openen... Kom maar op met de foto's!
Die van ons is de moeite niet om te showen. Is gewoon zo'n beetje zo'n "eenvoudige" blankhouten box met een la eronder in. Tweedehands via Marktplaats gekocht vorig jaar. Ik vind die boxen hierboven wel heel erg mooi trouwens.
Een foto van mijn complete box of een lege box heb ik niet. Maar het is een Bopita met afgeronde hoeken en daarin een kleed van Snoozebaby.
Leuk topic idd! @Huggy, die van jou is super! Vooral door wat er in ligt natuurlijk... Bij deze onze box, wordt nu nog een beetje als opslag gebruikt..
Leuk topic, mooie boxen hebben jullie staan al... Hierbij de box zoals ie nu voorlopig klaarstaat voor de kleine meid. Ben bezig een dekentje te haken, is nog niet af zoals je ziet.. Verder moet het hemeltje nog goed genaaid worden. Maar dit is het idee ongeveer. (Foto's staan weer gekanteld maar weet niet hoe ik dat kan verhelpen..)
Leuke boxen allemaal!!! Even een vraagje, van welk merk hebben jullie de box? Ik woon in Spanje en hier kun je geen boxen kopen, ik ben dus op zoek naar een merk die internationaal levert, maar heb dusver nog niets kunnen vinden... Alvast bedankt!!
Op Welkom | Voordeelboxen.nl staat dat verzendkosten naar het buitenland op aanvraag zijn. Probeer dat eens.
Hi Kalli, Deze winkel en deze winkel in Spanje verkopen boxen. Wel anders als de boxen hier maar toch... En anders via E-bay en Amazon.co.uk kun je ook boxen kopen (nieuw via een winkel/handelaar of tweedehands) Regelmatig staan er dan meteen de verzendkosten naar je land bij.... Als je zoekt op playpen krijg je verschillende boxen te zien! Succes!