welk babybadje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chant88, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zit even te kijken voor een badje voor de baby, je heb zoveel keuze en verschillen, wie heeft er goede ervaringen met een bepaald badje?
    bedankt voor de tips!! :)

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Ik heb een gewoon badje met standaard en een tummytub. Ben over beide tevreden

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    jup gewoon de simpelste die er is nemen.
    hier heeft hij er van 0 tot 3 maanden in gezeten. tot van 3 tot 6 maanden in de tummytub tot ie eruit sprong zowat
    en teon in zo'n stoeltje met noppen in t gewone bad. en nu kruipt en stapt ie rond in t gewone bad.

niet te veel geld aan uitgeven dus;)
    wij konden alles lenen gelukkig

4. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier gewoon een hele simpele, van de hema gekocht met 20% korting (normaal 16 euro ofzo) en badstandaart van de hema en tummy tub van de hema. lekker simpel en goedkoop

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Gewoon een hele simpele.
    Een plaatje erop kan evt ook met een mooie grote sticker.
    Mijn zoon is acht maanden en zat vaak in de tumny tub( niet de originele, een ietsgroter model,deze past ook op mn standaard.
    Hij past er nu nog iin.
    Het badje wil ik straks in t grote bad zetten zodat mn zoontje lekker kan badderen

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik begrijp helemaal dat je het ,beste, wil . Ik heb daardoor bij mijn meisje het hophop vadje gekocht en ik vind hem nog steed mooi maar voor de baby maakt het echt geen bal uit ;) koop gewoon wat je mooi vind ( mijn nichtje heeft in een wasmand gebadderd en ze vond het prima :)

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
  9. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een goedkope.... Hier bijna nooit gebruikt

10. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

De allergoedkoopste is prima! Zolang er maar een stop in zit (maar dat hebben de meeste wel).
    Een standaard is wel prettig, maar het zou ook op het aanrecht, tafel, wasmachine enz kunnen, zolang gebruik je hem waarschijnlijk niet op die manier.

Ik heb het badje nog geen 10x gebruikt, ze ging al snel mee onder de douche (met hulp van Bumbo stoeltje).

11. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken badje, tummytub en douche afwisselend en ons mannetje vindt alle drie erg fijn.
    Wij hebben een badje van bebe-jou (de grotere, met stop en randje voor de billen), op een standaard, en een tummytub ook van bebejou.
    Bevalt ons uitstekend!

Als je het kan lenen is dat heel handig; wij hebben het geleend tot de eigenaar onlangs het badje plus standaard zelf weer nodig had en we er zo enthousiast over hadden dat we er toch wat geld tegenaan gegooid hebben.

Hou met de standaard rekening met de hoogte ivm je rug.

12. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik heb hier de stokke voor mijn peuter, en ben van plan de baby inleg te gebruiken voor de kleine.

Mijn dochter van 2,5 vind het heerlijk om in bad te zitten maar helaas hebben we deze mogelijkheid niet. Zodra ze uit de flexibath groeit wil ik dan ook een bibabad halen.

Fijne van de flexibath is het is opvouwbaar. Als ik klaar ben vouw ik hem in en ruim ik hem op.. niet een groot lomp ding wat ergens moet staan waar ik toch eigenlijk geen ruimte voor heb.

13. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een simpele van de Hema. Nummer 2 zal waarschijnlijk gewoon samen met ons onder de douche of in bad gaan.

14. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van bebe jou een thermobadje met stoeltje overgenomen via marktplaats. Heb er nog geen ervaring mee maar mij lijkt het handig. Er zit een stop in met een slangetje zodat je het makkelijk kan laten leeglopen. De stop is gelijk een thermometer en je kunt met 1 hand sop uit de pompjes halen zonder dat je hoeft te tobben met flesjes en dopjes. Deze zijn nieuw vrij duur maar ik kon t via marktplaats overnemen met standaard en alles voor 20 euro

15. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
  16. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Super bedankt meiden voor de tips!! :)
    Ik ga gewoon voor een simpele :) met een tummytub :D

17. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
  18. Linana

Linana Niet meer actief

Ikea badje van 6,- met standaard anti-glij ribbels onderin.
    Tummy tub van babydump "merk", die was iets goedkoper en een slag groter.

En verder heeft onze badeend ook vaak in de wasmand gezeten om te badderen, vooral toen hij iets groter was. Wasmand van 4,- van de action :p

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ikeabadje van 6,-

Daarna een badinzet van de Prenatal (prijs weet ik niet meer), in het grote bad en onder de douche.

20. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Nu hopen dat hij ook bevalt ;)

Deel Deze Pagina