Babyuitzet/geboortelijst tweede kind

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door groenvlindertje, 14 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hey,

Binnen een tweetal maand is ons tweede kindje er. Vele vragen nu al naar onze geboortelijst maar ik heb geen idee wat ik er op moet zetten. Het meeste hebben we al van ons eerste kindje. Enige tips? :)

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Wij hadden dit op ons lijstje:
    *Wat luxe dingen van Koeka (bij mijn eerste had ik geen dure dingen gekocht) : waskussenhoes, wiegdeken, voetenzak voor maxi cosi
    *slabbetjes
    *wat kleding
    *eetsetje
    *buggyboard
    *groep 3 autostoel voor de oudste
    *nieuwe flesjes
    *bobuxslofjes in 3 maten
    *nachtlampje (kabouterlamp van beaba) - dit is echt een aanrader, ik gebruik dit lampje voor de nachtvoedingen, is heel zacht licht.
    *sterrenprojector
    *mobiel voor box

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Idd wat luxe dingen van bv Koeka, ook wat nieuwe hydrofielen (die van Ikea zijn leuk en superfijn), slofjes van lodger blijven goed aan. Ik geef bv maar heb ook nieuwe flessen van dr Brown gekocht.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wij hebben een nieuwe buggy gevraagd omdat de andere kapot was, een projector, een nieuwe hoes voor de baby bjorn wipper en een voetenzak.

Aan iedereen anders gaven we de suggestie van een rekeningnummer, met de vermelding dat alle ingezamelde centen naar Plan gingen. Werd heel goed onthaald door iedereen.

5. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

25 apr 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de reacties. :) Inderdaad wel handige dingen die jullie opnoemen. Zeker ook de slofjes en nieuwe flessen. Super!

Deel Deze Pagina