Echt iedereen in de omgeving loopt hier te kwakkelen. Verkouden, keelpijn, buikgriep ect ect. Alles heerst schijnbaar! Hier alvast de nodige paracetamol,vitmanine pillen, neusspay's en luufjes in huis gehaald ( je weet maar nooit he) hahaha
Ha ha ik voel me kiplekker Maar de R is natuurlijk alweer in de maand Dus ik ga binnenkort de vitaminepillen voor de kinderen weer in huis halen...de echinaforce staat er al... Neusspray heb ik altijd wel in huis Kamillethee moet ik ook weer aanvullen En dan maar hopen dat we niet ziek worden
ik heb denk ik voorhoofdholte ontsteking..... zo'n hoofdpijn en als ik buk lijkt het alsof mijn hoofdinhoud naar voren valt...... aan het stomen en de neusspray en de pcm dus..... en lekker veel slapen.
Gaat nu weer uitstekend.. los van de zwangerschapsvermoeidheid.. Maar vorige week.. strontverkouden.. hoesten, buikgriep... hahahah En echt zomasr uit t niets.
'k Voel me prima, ben vandaag uitgerekend en heb nog energie voor 10!! Hopelijk blijven al die virussen en infecties ed hier een eind uit de buurt!
Dochter had gister beetje koorts, diaree, verkouden. Vandaag geen koorst maar weinig drinken, heeft net niks van de fles op. Voel me zelf ook niet fit, verkouden, moe. Man had gister ook diaree. Haha!! Klinkt niet erg gezellig maar het valt mee hoor, niet ziek maar ook niet fit!!
Mijn dochter is net beter. Mijn zoon heeft nu griep en koorts en ik ben zelf ook niet helemaal lekker.
Man is hier net wat aan het opknappen en ik ben (nog) niet ziek. maar word er wel gek van dat iedereen om me heen loopt te kuchen en snotteren want ik wil niet dat iemand me ermee aansteekt en vooral onze kleine meid niet
Voel me kiplekker.. Heb eigenlijk nooit ergens last van, hooguit 1 keer per jaar n beetje verkouden..
uhm nou hier vriendlief echt nergens last van en ik loop al n week of twee wat aan te kwakkelen met niezen, sinds weekje moe en al aantal dagen hoofdpijn afgelopen weekend begonnen met vitamines en vanmiddag maar ff stomen
hier nergens last van * klopt af * maar ik merk ook wel dat sommige mensen zich al heel snel '' ziek '' noemen, een verkoudheid vind ik nou niet echt ziek zijn.. en wat me ook altijd opvalt is als de ene zegt verkouden te zijn de andere het ook een beetje voelt op komen, denk dat sommige zich het ook een beetje aanpraten hoor ik slik ook nooit vitamine pillen, nergens voor nodig.
Vorige week strontverkouden en grieperig. In onze vakantie nog wel. En nu al weer ziek. Buikgriep. (Of iets anders, maar dat weten we morgen ) In elk geval flink overgegeven en diarree. Kippiekip, je hebt wel gelijk. Mensen kunnen elkaar ook iets aan praten. Als je maar lang genoeg tegen iemand zegt: wat zie je bleek, voel je je wel lekker? Dan gaat degene zich ook echt niet lekker voelen. Wat ik wel merk, heel vreemd misschien, is dat ik sinds we een kindje hebben, veel vaker ziek ben. Voorheen was ik bijna nooit ziek.