Welke luxe ´gun´ je jezelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn grootste luxe is dat ik fulltime thuis ben bij de kinderen. En materialistisch; heeeeel veel boeken.

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind het een luxe dat ik, terwijl ik ook samen met mijn man een gezin draaiende moet houden, voltijd kan studeren.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vind heel erg veel dingen luxe :)
    De glazenwasser eens in de 2 maanden.
    De vaatwasser.
    Onze auto, (tot nu toe ook steeds nodig gehad voor mijn werk als ambulant hulpverlener, maar dat stopt per 1-1-13).

Wat ik mezelf af en toe gun:
    *kleding die ik niet perse nodig heb, maar gewoon leuk is
    *een goed boek (wel van de bieb, maar toch ;))
    *met een lekker hapje en drankje op de bank genieten van een film of samen met man en/of vrienden een avond gezelschapsspellen doen
    *m'n taartenhobby of lekker andere dingetjes bakken

Vakantie doen wij niet jaarlijks. Hebben we het geld niet voor, maar als het dan een keer kan, is dat echt genieten :)

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    - onze vaatwasser
    - overal met de auto heen kunnen als ik dat wil
    - af en toe zonder kind erbij douchen :)
    - van te voren koken zodat ik op drukke dagen snel klaar ben
    - een wasdroger

En vast nog veel meer wat me zo even niet te binnen schiet.

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    lekker uit eten met vriendinnen, of naar de film of een terrasje pakken ofzo...

en lekkere chocolade voor mezelf halen kan ik ook van genieten, of lekker rose, of een nieuw kledingstuk...

6. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Altijd bij mijn meisje kunnen zijn!
    Ook thuisblijf mama.

2 per week 2 uur weg om te kunnen fitnessen samen met mijn din.

Elke maand wel iets aan nieuwe kleding voor dochter of man of ik zelf kunnen shoppen.

Altijd lekker kunnen eten waar we zin in hebben..en wel 4 x per maand iets bestellen.

Volgende maand een cursus fotografie volgen, Om nog beter gebruik te kunnen maken van mijn spiegelreflex camera die ik nu 2 maandjes heb.

Aankomende voorstellingen die gaan komen.

Maar me of us <--man en ik is ook wel lekkere luxe af en toe.

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gebakken visje eten tijdens mn boodschappenronde op de zaterdag. Altijd genieten, en af en toe eens een spare rib menu van de lekkerste snackbar hier in de stad hihi ......

8. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Binnenkort een totaal nieuw dak op ons antieke stulpje. En dat is hier in Frankrijk zowieso al duur, maar we hebben ook nog eens een dak van bijna 200 m2 oppervlakte...

Hopelijk kan ik het me permitteren om over een jaar of 5 mijn haar weer eens te laten bijpunten... :D

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    haha grapjurk :p

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik ga elke maand naar de nagelstyliste :) verder vind ik het heerlijk om 1 keer per week een gezichtsmasker te nemen etc, alleen doe ik dat amper..

11. - Om af en toe even te mogen luieren terwijl zoonlief filmpjes op de iPad kijkt.
    - En om mooie spulletjes te kunnen kopen. Het is een luxe om niet precies op de centen te moeten letten. Heerlijk om nieuwe spulletjes voor in huis te kopen, mooie kleding, schoenen etc
    - Lekkere dingetjes eten die eigenlijk ongezond zijn, maar hoef me niet druk te maken want kom er niet van aan.
    - Zoonlief een dagje in de week bij opa en oma zodat ik even mijn rust kan vinden.

Genoeg luxe :)

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn luxe...
    Dat ik onwijs gelukkig ben met een prachtig gezin en een mooi huis en gezond zijn!
    Ik hou zielsveel van mn mannen, dat is mijn luxe.

's Avonds heerlijk met wat hapjes op tafel een filmpje kijken en op mn vrije dagen leuke dingen doen met mn zoon ( en als mn man vrij is, mag hij ook best mee :) )

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb al luxe om mij heen en dat zijn mijn kindjes
    meer heb ik niet nodig
    ga niet naar schoonheids speciaalist of wat ook
    soms eens naar de kapper en koop kleding of schoenen voor mij zelf maar mijn luxe zijn toch echt mijn kindjes
    zonder hen had ik het niet meer geweten;)

14. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ja wat mij betreft in eerste instantie ook niet noodzakelijk of nodig maar de keuken die wij zo leuk vonden had er eentje en toen dacht ik YES! haha. Zit er nu echt naar uit te kijken, en ik vind afwassen eigenlijk helemaal geen rotklus ofzo maar gewoon die luxe hebben dat 'iemand' anders het voor me doet, mag ook wel eens! ;)

Deel Deze Pagina