Welke (luxe) producten gooi jij áltijd in je boodschappenkar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 16 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Ik bestel altijd shampoo van yes to cucumbers, en goede lippen crèmes van bijvoorbeeld weleda want mijn lippen zijn zo droog dat ik elke winter met een spleet in mijn lip loop. Ik koop zo goedkoop mogelijke ovulatietesten, in mijn geval juist ter preventie van een zwangerschap. Sinds kort neem ik vaak verse vruchtensap en ik neem graag rosé op zijn tijd maar dan van die kleine slurpie flesjes, anders heb ik geen grens en word ik dronken.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Owh en k gebruik shampoo en conditioner voor a 20 euro per fles:|

Huismuisie en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik heb het wel gezien,maar ik drink geen alcohol. De melktruffels met room,zijn ook echt heerlijk,die koop ik dus bewust niet meer:roflmao: Het ijs heb ik ook nog nooit geproeft

4. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn man zegt dat hij dan toch niet zo heel lekker was, anders was hij wel binnen 1 dag leeg geweest. Hahahaha

citroenrasp vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dan mag je het me beter uitleggen want meerdere posts in dit topic hebben dezelfde strekking.

6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo'n goed punt haha

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kunnen we alsjeblieft gewoon dit topic gebruiken waar die voor bedoeld is ipv ellenlange discussies te voeren over allerlei persoonlijke zaken? Vind ik niet zo gezellig nl :rolleyes:

Louise11110, Schuurpapier, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    de enige luxe die ik koop is denk ik Vichy. Maar goed, denk dat ik gezegend ben met een goede man en een zoontje en dat we gezond zijn, dat is pas luxe.

Maar als het om boodschappen gaat, heb ik wel elke keer luxe dingen erin. Ik kijk niet echt naar de prijs. :x

Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.445
    21.837
    113
    #189 citroenrasp, 17 jan 2020
    Laatst bewerkt: 17 jan 2020
    Maar wat luxe is, dat is toch per definitie heel persoonlijk? Toch logisch dus dat het daar dan ook over gaat.
    Bij ons gaan er in bepaalde weken wel kilo's rucola doorheen, dat is voor menig Nederlander een onbetaalbare luxe. Maar voor ons weer niet. Ik las verder dat iemand olijven noemde, ook dat is absoluut geen luxe bij ons. Maar wij hebben dan weer bijna nooit chocola bv.
    Ik vind het juist wel boeiend en leerzaam om die verschillen zo te zien.

GossipGirlxoxo en Huismuisie vinden dit leuk.
  10. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    #190 Huismuisie, 17 jan 2020
    Laatst bewerkt: 17 jan 2020
    Meid?? Wat zijn we weer lekker respectvol.

lidu1 en citroenrasp vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Absoluut waar. Maar de sfeer kan natuurlijk ook op een negatieve manier omslaat

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Man dan? Sorry, wilde op je gaan reageren en las eerst nog even verder. Maar ik laat het erbij nu.

13. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

ik vind het ook wel boeiend om te lezen wat een ieder onder luxe verstaat idd.

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben geen man. Jammer dat je niet snapt dat meid in deze setting behoorlijk ongepast is.

En on topic.
    Zo wij gaan lekker de stad in en een taartje met koffie eten en drinken. Vind het zo leuk hoe mijn zoon daar van geniet.
    Het is een beetje een ritueel geworden maar het voelt nog elke keer weer al verwennerij :D

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind het ook lastig te omschrijven. Het lijkt een beetje dat het hetgeen is dat we niet als vanzelfsprekend zien maar waar we wel van genieten.

Stel jullie hebben een ferrari en jij vind het een prachtige auto. Je hebt er hard voor gewerkt om hem te kunnen kopen. Voor jou is het een luxe wagen een cadeautje voor al dat harde werken.

Maar jouw buurman, die elke dag de fiets pakt vanwege het milieu en niks met auto’s heeft, omschrijft hem wellicht als stinkende patsbak.

Luxe is het wanneer je het waardeert. En anders is het gewoon duur ;)

Althans zoiets.

suus1983, GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  16. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Ik zag net bij de jumbo bolletjes pinda’s met chocolade erom. Zeg maar pindarotsjes voor op je boterham! In zo’n zelfde doosje als schuddenbuikjes. Maar dan de helft minder voor meer dan €2,- maar ik dacht dat dat best lekker zou zijn, dus meegenomen. Valt een beetje tegen Haha!
    Maar dat gewoon kan mee pakken om te proberen vond ik wel luxe.​

17. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Voor mij is luxe qua eten en drinken dat ik zoals nu gerookte zalm (gewoon van AH) heb gehaald, met tijgerbollen en kruidenkaas. Heb een regelrechte pechdag dus vond dat ik dat wel verdiend had! Oh en sushi! Rond payday bestel ik bijna altijd sushi haha. Ben daar zoooo gek op, kun je me echt voor wakker maken ♡

Nina Sanders en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Riep je chocolade?

Bekijk bijlage 639454

Nooit boodschappen gaan doen met menstruatie hormonen :roflmao::roflmao::roflmao:

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Of een lege buik :D

20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Inderdaad dan kom je er altijd achter dat je ogen groter waren dan je buik.

Huismuisie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina