ze rolt op haar buik!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

help dit heb ik nog nooit mee gemaakt maar ik vind het toch wel eng.

ons meisje is 11 dagen oud en ik heb haar nu 3keer op haar buik terug gevonden in bed! hoe ze het doet ik weet het niet maar vanacht heeft ze het ook weer voor elkaar gekregen en heeft ze dus een poos op haar buik geslapen.
    nu vind ik dit toch een beetje eng. maar het betekend dus wel dat ze net als haar broer een buikslaper is (die sliep met 8 weken dag en nacht op zijn buik)
    ze is heel sterk in haar nekje en kan haar koppie goed draaien dus dat ik het probleem niet echt maar ik vind het eng ze is nog zo klein!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, herkenbaar van Isabelle, die is ook megasterk en inderdaad ook een buikslaper. De eerste paar keer moest ik echt wel even goed nadenken of ik haar niet per ongeluk zelf op d'r buikje neer had gelegd, maar ze deed het echt zelf.

Het zou overigens ook kunnen dat er ergens een spiertje ofzo niet helemaal goed zit, waardoor ze zich overstrekt en dan op d'r buikje terecht komt. Dat was bij Milan zo (die rolde ook al heel snel), die bleek ook reflux te hebben.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmm even in de gaten houden dus. ze is echt heel erg tevreden huilt ook bijna niet net als ze honger heeft

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik had trouwens ook echt zoiets van zo heb ik haar niet weg gelegd zelf vriend de schuld al gegeven hahhaha. maar ze doet het alleen in de wieg in de kinderwagen doet ze het niet

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier sliep ze ook op de buik na een week ongeveer, in iedergeval toen de kraamverzorgster weg was.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier rolde de eerste ook al erg vroeg, maar dat had met de stijfheid van de spieren te maken. Na een paar weken rolde hij niet meer, en toen pas mat een aantal maanden weer.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Kyran gaat alleen op zijn buik liggen als ik hem op zijn zij heb gelegd.

Maar hij slaapt ook veel liever op zijn buik, dus ik heb besloten dat het mag. Afgelopen nacht voor het eerst. Hij sliep gelijk veel langer door dan op zijn rug! Prima toch. Hij draait zijn hoofd netje heen en weer en kan ook zijn hoofdje al goed optillen. Dus ik maak me niet zulke zorgen..

8. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Herkenbaar. Onze jongste rolde ook al om op die leeftijd!

9. fafje

fafje Niet meer actief

hie rook buikslapertje, maar wat ik belangrijk vond/vind, is vooral niet te warm kleden!...was toen wel heel erg bnag voor verstikking door de warmte...
    Mij zootnje had ook al sterke nek enz...

hihi nog gefeliciteerd! wat een snelle zeg haha

Deel Deze Pagina