Kwam in de nieuwe kinderen deze website tegen met echt superleuke voetenzakken. hagou originals - lovely little things Weet ook niet of de kwaliteit goed is, en ben zelf nog niet zwanger, maar wilde hem toch even delen
Die zijn echt heel leuk! Helaas voor mij te laat ik heb vandaag het grotere autostoeltje in de auto gezet.
OHHHH hebben als ik bevallen ben ga ik er een bestellen....super leuk er weer eens wat anders moet je ook eens kijken op www.secondchanceweb.nl
ik heb em vanmiddag besteld ik zal je laten weten of die in het echt net zo mooi is als op het plaatje haha hopelijk wel voor dat geld! maarja.. hij is zoo mooi en orgineel en ik zei ook tegen manlief anders hadden we een hoes + deken moeten kopen en nu is het 2 in 1 haha
ik heb de hoes binnen gekregen en hij is echt super!! ben er hartstikke blij mee zeker het geld waard
van welke site heb je besteld? super dat je hem al zo snel binnen hebt, en fijn dat ie er mooi uitziet...heel veel plezier ermee!!!
ik vind ze echt heeeel gaaf maar wel heel duur hoor. ben druk aan het zoeken naar een iets wat betaalbaarde site maar kan het niet echt vinden. hoezen kan je wel zo kopen maar ben ook op zoek naar een soort van trappelzak die je in de maxi cosi doet maar kan die ook niet echt vinden
Super dat hij zo snel binnen is. Ze zijn idd wel prijzig, maar ook net weer anders dan anders. Weet iemand wat de hoezen bij secondchange kosten?
Mooi! En het dekentje kun je eraf halen toch? Hoe ziet het er dan uit (wat volgens mij staan daar geen foto's van op op de website?)? Heb je misschien foto's?