Plotseling hoge koorts, komt net zo snel als het gaat...herkenbaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Veertje84, 9 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Mijn zoon heeft in de week van Pasen steeds kortdurend heftige koorts gehad. Het kwam meestal in de middag op en was savonds weer verdwenen. Na twee slechte nachten tot maar naar de ha geweest en hij bleek (weer) oorontsteking te hebben dus kreeg hij een kuurtje
    Na deze kuur (1 week ongeveer) begon hij opeens met hoesten (constant kuchen). Ook de plotelinge koorts is weer terug. Loopt zelfs op tot 40 graden.
    Hij wil nauwelijks eten maar drinkt wel. Hij is soms suf maar als de koorts weg is, is alles weer oke en gaat hij spelen. Ik vind het maar raar!
    Herkent iemand dit?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier heeft dochter van toen 5 dat ook gehad, ongeveer een week. Ging overdag naar school maar kreeg 's avonds koorts en lag rond 18:00 voor pampus op de bank. Na die week is ze 2 dagen overdag ook niet helemaal lekker geweest, maar niet heel erg ziek. Daarna was het opeens helemaal over (en was ik ziek ;))

3. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Hier ook gehad... 2x bij de huisarts gezeten maar geen oor ontsteking. Wel ontstoken amandelen. Volgens de huisarts een virus, heeft hier bijna 2 weken geduurd (koorts alleen de eerste week 40+) nu gelukkig al weer paar dagen niets al begint hij nu weer met een snotneus pfff...

Zou het wel laten checken bij de ha btw...

Deel Deze Pagina