welke maat bench voor labrapup?

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Dinsdag komt dan eindelijk onze pup en ik wil graag een bench voor de eerste tijd.

Welke maat kan ik het beste nemen? Het is echt totdat ie snachts niks meer stuk maakt enzo.

Groetjes

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Wij hebben geen labra maar wel een soortgelijke grootte van volwassen hond en dus ook pup en hebben een maat
    90x60 cm ( zo'n ijzerframe bench hebben we )
    in het begin is deze erg groot, dus ik heb er een vetbed en grote kussen ingedaan voor het ''veilig'' gevoel.

werkt prima! nu ligt er een fleecekleed in en hij past er nog steeds goed in. Nu zit hij nooit verplicht in de bench , dus ''opgesloten''
    want dan is die maat als bench voor volwassen hond wel wat klein,
    als hij er echt bijv. enkele uren per dag vast in zit.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hoi,

Wij hebben wel een labrapup (nu 6 mnd.) en hebben idd een bench van 90 bij 60 cm. Net wat zebra zegt...in het begin groot, maar als je zorgt dat het een knus plekje wordt met iets waar de moedergeur nog aan zit dan komt het helemaal goed. Hij ligt er nu nog steeds in en het is ook echt zijn plekje geworden.

Helemaal leuk joh!!! Veel succes!

Oja....en de reden dat wij hem nog steeds in de bench hebben....zodra ze in de pubertijd komen (dat zit onze hond nu) dan kunnen ze van alles kapot gaan vreten. Als je dan dus even de deur uit moet, kun je hem met een gerust hart thuis in de bench laten.

Deel Deze Pagina