Doe ik het zo goed?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Isis26, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Ik blijf zo twijfelen of ik het wel goed doe. Sinds een kleine week baker ik mijn jongste niet in omdat hij zijn duimpje gevonden heeft. Ook als ik hem inbakerde ging hij huilen als ik hem in bed legde. Een paar dagen ging het goed maar hij kan niet zonder huilen in bed gelegd worden. Ik blijf er bij zitten maar maar hij blijft huilen. Als ik weg loop dat huilt hij en is het paar minuten stil en dan gaat hij weer huilen. Zo gaat dat een tijdje totdat hij in slaap valt. Dit doet hij alleen bij mij lijkt het wel. Ik word er zo moedeloos van! Wanneer gaat het nou keer beter?
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Ik begrijp dat het niet fijn is voor je, dat je kindje op deze manier in slaap valt, maar ik zou me er geen zorgen over maken. Blijkbaar wil hij op deze manier in slaap vallen, en alle indrukken verwerken die hij overdag krijgt. Ik zou er ook niet bij blijven zitten hoor, het is echt niet erg. Het huiltje dat hij heeft (iedere keer even stil) is echt om in slaap te vallen. Pakt hij niet zijn duimpje dan als hij op bed ligt??

    Groetjes
     
  3. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Uiteindelijk wel en daarom is hij ook stil maar gaat dan weer even huilen. Als ik hem erin leg dan vertrekt zijn gezichtje al maakt dat uit? Overdag gaat het makkelijker. 18:00 gaat hij zijn bed al in en dan kan hij echt tot 06:00 slapen
     
  4. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Heb je wel het idee dat hij dan moe is, als je hem om zes uur in bed legt?

    Groetjes Adrienne
     
  5. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Ja want hij gaat in zijn oogjes wrijven, en meestal is hij ook al tijdje wakker
     
  6. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Oke, dan is het goed. Ik zou trots zijn op mezelf en op hem. Je geeft hem de kans om zichzelf te ontspannen, en het lukt hem. Hij vindt zijn duim en ontspant zich op die manier. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst. Ik vind dat je het prima doet. Geef hem volop liefde en warmte als hij wakker is... Maar probeer ook of hij zichelf kan vermaken door hem in de box te leggen. Zo krijgt hij van alles wat en daar vaart hij wel bij.

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina