Musty spider, ervaringen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suusjeuh, 6 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wie heeft er er ervaring met de musty spider buggy? En wie kan hem vergelijken met de quinny zap, is het net zo'n rammelig rot ding waar niet mee te rijden valt, of is de musty spider wel soepel in zn rijgedrag?

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik vond m niet fijn, kind zit er ook niet fijn in. Ik heb m via mp gekocht en 2 weken later ook weer verkocht.

Moet wel zeggen dat ik in een dorp woon, veel stoepen, kinderkopjes, heuvels. Door die 3 wielen niet stabiel, zeker als je kindje wat beweeglijk is in de wagen.

De zapp is in vergelijk met de Spider vele malen fijner qua rijden, maar je kan de duwstang niet verstellen zoals bij de Spider en ook hier hangt je kindje in als t nog kleiner is.

3. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    Hij is niet rammelig maar wij hadden hem ook via mp en snel weer verkocht. Hij is nogal zwaar. Tijdens onze vakantie deze daar ter plekke als leen buggy gehad en echt hij is niet vreselijk ofzo maar hij is nogal zwaar, kan niet op je fiets en mag in t vliegtuig niet mee tot aan de gate omdat hij te zwaar is. Hij is gewoon nogal log en lomp. Verder wel stevig en rijd ook vrij prettig. Wij hebben nu een koelstra simba t3

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Geen aanrader dus, dank jullie wel!

Deel Deze Pagina