hey allen, we zijn beetje dom geweest. hadden nog een deel avond pap staan en die hebben we onder zijn nutrilon gemengd omdat we het anders weg hadden moeten gooien.. dus net fles gemaakt en meneer heeft maar een deel op (van 240 zit er nog 160 in) omdat hij het niet lust. beetje van die (baby) cacao bij gedaan voor de smaak maar nee hoor. ik denk dat hij de vezels proeft... wat nu? er is nu niets meer open om andere voeding te halen. ik zelf heb zoiets, als hij honger had dronk hij het wel op. maar andere kant van me vind het super zielig om hem zo op bed te leggen (ligt nu wel rustig in bed, zonder huilen ofzo) maar ben bang dat hij niet genoeg op heeft en vannacht vaak wakker zal zijn van de honger... wat denken jullie? natuurlijk super stom van ons! maarja, is nu te laat om er iets aan te doen.
Geen supermarkt tot 22 uur open bij jullie? Dochter heeft ook nooit pap gegeten, vond ze ook echt niet lekker.
nee, alles is hier dicht om 19u! tis geen pap hoor. tis gewoon van die melkpoeder van nutrilon! (ik noem het pap)
Ik snap weinig van je verhaaltje, nutrilon onder de pap gedaan? pap is nutrulon melk poeder? Vezels die hij proeft waar komen die dan vandaan? En baby cacao ken ik ook niet ! (Nee dit was zomaar even dat ik het niet snapte, hoef er verder geen antwoord op ofzo hoor ) Maar wat ik dus wilde zeggen er is eigenlijk altijd overal een nachtapotheek open, daar verkopen ze ook kunstvoeding. Zelfs gehoord dat in sommige tankstations kunstvoeding verkocht word. Verder heb je misschien een familielid, kennis, vriendin die ook een kindje heeft dat kunstvoeding krijgt? Dat je daar wat van kan lenen? En anders als ie vannacht wakker word maar water laten drinken en niet slapen dan maar lekker samen wakker blijven, morgen ochtend als om 8 uur de winkel weer open gaat kan je weer nieuwe halen. Verder, fijn dat de kleine nu in ieder geval slaapt.
tjah, ik heb het mss wat ingewikkeld gemaakt ik woon in belgie, mss vandaar de andere benamingen? zijn avondfles noem ik gewoon zijn pap... van vroeger uit is dat al maar hij krijgt dus nutrilon. en ik had hier nog een half doosje staan met pyama pap maar daar zitten geloof ik wat vezels in om ze goed te laten slapen. die cacao is van Nestlé moet je 3 schepjes aan de flesvoeding toevoegen en dan krijg je dus beetje chocomelk achtige melk... bij ons in belgie verkopen ze veeeeeel meer soorten qua babyvoeding enzo dan in NL. werk zelf in een supermarkt en als ik kijk wat voor soorten kunstvoeding, potjes eten, en koekjes meel en pyama papjes, ontbijtpapjes wij allemaal verkopen tegenover nl.. schrik ik van. maar heb dus de halve doos met pyama pap onder de nutrilon melkpoeder gemengd en dat proeft hij blijkbaar...
Ow sorry wist niet dat je uit belgie kwam, dus dat van de nachtapotheek weet ik niet ! Haha! Geen idee hoe dat bij jullie is. Maar niemand in de buurt bij wie je evt een paar schepjes kan lenen om als het nodig is een flesje te maken? Aha, pyamapapje snap ik, de nutrilon ook, de choco cacao ook en snap zelfs nu waar de vezels ineens vandaan komen. Maar die pyama pap lust ie dus eigenlijk niet. En krijgt normaal alleen nutrilon voor het naar bed gaan ! Alleen was die op dus hebben jullie het gemengd met dat pyama papje ! En tja dingen te koop, onvoorstelbaar. Gelukkig hoef je al die dingen die te koop zijn niet allemaal te hebben! Haha!
Vreemde maar HEERLIJKE nacht gehad! normaal word meneer altijd wel minstens 2x wakker, gewoon omdat hij zijn tutje kwijt is of ff gedroomd heeft ofzo. dus had verwacht dat het vannacht weer wel zo zou zijn en mss erger omdat hij nu wel eens honger kon hebben, maar meneer heeft een hele nacht doorgeslapen! geen kik gelaten maar vanaf vanavond toch maar weer alleen nutrilon!
FF reageren hoor.... maar dit valt reuze mee... ik woon op de grens dus doe heeeel veel boodschappen ook in België in grote winkels (o.a collruyt) maar in België hebben ze niet veel meer dan NL hoor.... heel veel dingen worden gewoon onder een andere naam verkocht...