Zaterdag word de verjaardag van mijn neefje (3 jaar) gevierd, na 19:00 uur. Ik ben niet zo van in de avond naar verjaardagen gaan met mijn kinderen (3jr en 1,5jr). Mijn jongens liggen altijd om 19:00 uur in ben, ze zijn tegen die tijd altijd dood op. Ik vind het niet erg als ik ergens in de middag al ben en in de avond weg gaat. ( Ik ga dan nog op tijd weg hoor), maar ik ga nooit in de avond de deur uit met de jongens. Mijn jongens zijn dan van slag een paar dagen. Heb het al eens gedaan maar het is echt geen succes. Wat zouden jullie doen? Kinderen gewoon mee nemen of thuis laten?
ik persoonlijk zou mijn kind dan thuis laten, ik vind het wel een rot tijd voor een kinderfeestje pff,. mijn zoontje is 3 en ligt ook elke avond voor 19:00 in bed, dan is hij echt doodmoe, en zou hem ook niet voor een feestje wakker houden. worden ze alleen maar vervelend van, ik zou of vragen of ik wat eerder kan komen en anders kijken of je oppas kan krijgen,
Ik ga kijken voor oppas denk ik. Ik vind het ook weer zo lullig om niet te gaan. Mijn schoonzus heeft 3 kids en altijd worden die feestjes in de avond gegeven. Vind ik geen oppas dan zie ik wel. Zelf geef ik de kinderfeestjes in de middag.
Ik geloof dat ik helemaal niet zou gaan... bezopen dat een peuterverjaardag in de avond gevierd wordt. Maar.. mijn kinderen zouden in ieder geval thuis blijven... misschien dat ik als liefhebbende tante een kadootje ga brengen maar ik moet er wel even over nadenken....
Ik vind het ook erg vreemd dat een kinderverjaardag 's avonds gevierd wordt. Je komt voor de jarige, en ik mag toch aannemen dat die om die tijd op bed ligt of gaat. Dus ik zou geloof ik gewoon helemaal niet gaan... maar als jij wel wilt gaan, zou ik oppas regelen. Ik zou m'n dochter zo laat ook niet meer meenemen, daar hebben we hier ook nog dagen last van nadien
Tja, wie verzint er nou zo'n tijdstip voor een kindje wat 3 wordt, dan kun je verwachten dat niet iedereen zijn kinderen meeneemt. Ik zou ook niet gaan met mijn kinderen, die gaan tussen 7 en half 8 naar bed en daarna worden ze ook klierig en jengelig van vermoeidheid, dus dat doe ik ze niet aan, mezelf niet en de rest van de visite ook niet. Misschien zou ik alleen gaan.
Ik zou gevraagd hebben of we niet in de namiddag langs zouden kunnen komen of desnoods een andere dag. Doen we hier ook bij de tantes en ooms.. Oudste wil graag mee, maar 's avonds is geen optie dus gaan we vaak ervoor of erna langs en dan soms mijn man of ik nog 's avonds bij het feestje. Is voor de oudste toch ook leuk om even met het neefje te spelen ed? Vreemd zo 's avonds een kinderverjaardag
Wat raar? Tja, als het om een neefje ging (dus ook neefje van je kinderen?) en het is in de buurt, dan zou ik denk ik wel even een uurtje gaan. Zou hier nooit voorkomen, zo'n laat tijdstip, maar voor een neefje zou ik wel een uitzondering maken. Normaal gaat dochter om 1930u naar bed, maar in de vakantie of weekend is het wel vaker wat later. Zou het wel raar vinden, maar toch even langs gaan. Als ze echt een paar dagen van slag zou zijn, dan zou ik dr niet meenemen. Maar zelf wel gaan (als het mogelijk is).
Wij wonen in Rotterdam hun in Capelle aan den IJssel. We hebben geen auto tot onze beschikking dus zijn ov afhankelijk. Het is in totaal 3 tot 1 uur reizen. Dat zie ik in de avond sowieso niet zitten. We hebben het al eens gevraagd of we in de middag mochten komen en dat ging niet. Mog ik geen oppas vinden ga ik wel even alleen. Doe dat dan wel voor mijn neefje. Maar goed vind het zelf ook een raar tijdstip hoor. Hier zijn ze gewoon moet tegen 19:00 uur en om dan nog de deur uit te gaan. De oudste van mij (3jr) die slaapt niet meer op de dag dus die is helemaal op tegen die tijd
Dat zal een gezellig feestje worden, ik neem aan dat er meer kindjes komen die eigenlijk gewoon in bed horen. Ik zou mijn kindjes niet mee nemen, zit je zondag met stierlijk vervelende kinderen omdat ze van slag zijn. Ligt aan wie het is, anders zou ik even alleen gaan, maar vooral omdat neefje het ook niet kan helpen dat zijn ouders die tijd bedenken.
Nee, als je ook nog met OV moet, dan is het echt niet te doen. Maar wat is hun uitleg dan, dat ze het zo laat doen? Ligt hun zoontje er altijd pas om 22u in ofzo?
Mijn dochter is al 13 en nog nooit een verjaardag gevierd vanaf 19.00 uur. Het is weleens iets later geworden, maar toen was ze al een jaar of 7. en dan moest t bezoek toch echt wel weg zijn voor ze naar bed ging, alleen oma/opa's en zus bleef wel eens iets langer, maar de rest: lekker naar huis toe! geen haar op mijn hoofd dat ik een feestje voor mijn kids geef vanaf 19.00 uur (zelfs niet nu mijn dochter ouder wordt) we gaan zelfs niet eens bij fam op bezoek na 19.00 want die kleine moet echt wel tegen die tijd in bad en 20.00 zeker wel naar bed.
Moeten waarschijnlijk nog boodschappen doen ofzo denk ik. Ja hun zoontje gaat dan ook gewoon laat naar bed. Elke dag hoor. Eerst gaan de 2 oudste om 20:00h naar bed en dan krijg mijn neefje nog wat te drinken beneden en valt hij in slaap en brengen ze hem naar bed. Ze liggen met z''n 3en op 1 kamer. Nichtje heeft een eigen kamer maar slaapt bij haar broer en broertje dus
Mja hier ook een paar dagen kind van slag.. Wij doen het in ieder geval niet meer. Kan best gebeuren dat we te lang blijven. bij mijn schoonvader is het altijd gezellig.. Dan blijf je eten.. Nog beetje kletsen en dan is het al snel altijd veel te laat. Maar als je pas vanaf 7 uur kunt komen.. Dan zouden wij gewoon ander keertje gaan. Hier begint bedtijd ook zo rond 7 uur namelijk
Ik vind dat anders als je ergens al op visite bent en wat langer blijf hangen dan pas na 19:00 uur te komen. Als wij bij vriend zijn of andere familie en we blijven eten gaan we niet gelijk na het eten weg, blijven dan altijd nog even hangen. De jongens vallen dan onderweg in slaap en kunnen thuis dan gelijk naar bed. Dan heb ik de dag erna geen ''vervelende'' jongentjes hier rond lopen. Dat heb ik dus wel als ik in de avond nog met ze weg gaat
Heuh? Wat raar! Je viert toch geen kinderverjaardag pas om 19.00 uur? Komen er dan echt nog andere kindjes mee? We gaan af en toe wel eens op familiebezoek maar komen dan vaak rond eind van de middag, eten een hapje mee, en als het echt gezellig is dan gaat onze meid daar gewoon een paar uurtjes in bed. Maar dat vind ik heel wat anders dan haar s'avonds meenemen naar een kinderfeestje. Zeker als je ook nog met het OV moet. Nee sorry, ik zou alleen gaan en waarschijnlijk ook aangeven dat ik het heel jammer vindt dat zijn verjaardag gevierd wordt op een tijdstip dat jouw kinderen echt te moe zijn om nog een feestje te bouwen. Want dat is echt oprecht jammer toch? Zeker gezien jouw oudste rond dezelfde leeftijd is. Maar goed, ik zou mijn dochter ook niet pas op bed brengen nadat ze beneden in de woonkamer in slaap is gevallen dus ik vind het sowieso een aparte manier van doen..... Voel je in elk geval niet bezwaard dat je je kinderen thuis laat want dat is absoluut niet raar! x
Ja precies. Ze gaat dan in de auto slapen en zo door naar bed. Ipv na het eten eerst nog onderweg... En je gaat ook niet na half uurtje weer weg. En stiekem.. Als je met de metro naar capelle moet.. Dat is toch ook niks met kinderen 's avonds? Lopen de meest idiote figuren daar.. Zeker als het wat later word. Zou ik niet willen met een klein kind eerlijk gezegd
Ik zou het niet doen met mijn dochter. Vind het ook een raar tijdstip voor een kinderverjaardag. En als je dan ook nog met het ov moet, nee niet doen.
Tja kan daar niks van zeggen ieder zijn eigen ding met opvoeden maar ja ik zou het ook nooit zo doen. Kind moet toch in zijn eigen bed ik slaap vallen. Mijn oudste ligt al een paar maanden voor zijn 3de verjaardag in een groot bed, neefje nog niet. Bij alle 3 de kinderen word het in de avond gevierd. Voel me ook zeker niet bezwaard . Was ook erg benieuwd wat andere moeders zouden doen en er van vinden.
Hier dan met ov terug ivm geen auto maar dan slapen ze in de kinderwagen. Cappelle in de avond is geen pretje maar hier bij ons op R'dam zuid soms ook niet hoor