Hoi dames, Ik heb vandaag een voedingskussen/zwangerschapskussen gekocht via marktplaats. We hebben al een tijd afgesproken dat ik 'm morgen kom ophalen. Nu krijg ik echter net een berichtje van mijn schoonzus dat ik die van haar mag hebben. Mijn vraag aan jullie is dan ook of het handig is om er twee te hebben? Bijv eentje die standaard op de babykamer ligt in de schommelstoel en een die in de box ligt in de woonkamer? Of is dat klinkklare onzin en kan ik beter tegen mijn schoonzusje zeggen dat ze er iemand anders blij mee maakt, omdat je zo'n ding eigenlijk amper gebruikt? Het is mijn eerste kleintje, dus ik heb echt geen flauw idee van al die dingen . Het gaat me niet om het geld, de deal via mp was ontzettend scherp en die laat ik dan ook sowieso doorgaan. Alvast bedankt voor de adviezen!
Voor het voeden gebruik ik hem alleen als ik in de 'rugbyhouding' voed (borstvoeding). Voor de rest gebruik ik hem dus niet voor het voeden. Heb hem vooral in de zwangerschap gebruikt en ligt nu nog wel in ons bed als extra rugsteuntje voor de nachtvoedingen. Er zijn ook mensen die erbij zweren met voeden en die hem ook gebruiken om de baby op te leggen. Zal dus per persoon verschillen .
Thanks . Ja het is lastig in te schatten vooraf. Ik denk dat ik mijn schoonzus gewoon ga aangeven dat ik er nou al een heb en dat als zij denkt dat een tweede fijn is ze hem mag geven en er anders n ander mee mag verblijden .
Ik slaap met een. Straks gebruik ik hem om de baby in te leggen ( aankleedkussenhoes eromheen en je hebt een lekker kussentje voor de baby). Twee is dan wel handig. Of als je een voor het voeden gebruikt en een om zon kussen van te maken.
Ik gebruik die van mij nooit. Misschien komt het nog als hij wat zwaarder wordt. Dus het verschilt heel erg per persoon...
Lastig inschatten, de een zweert erbij, de andere gebruikt hem niet. Wij hebben er wel 2. Een grote en een kleine. 1 in bed voor te voeden, 1 beneden om lekker in te hangen en beneden te voeden. WE hebben er 2 gekocht omdat mn man tijdens de zwangerschap steeds "mijn" kussen afpakte. Toen heeft hij een eigen gekregen
Haha mooi dat je man hem inpikte Suusjeuh . Thanks voor de tips meiden. Een tweede is dus wel een mooie luxe en mocht ik uiteindelijk het niets vinden kan ik er altijd nog iemand anders blij mee maken . Superbedankt allemaal!
Hier heb ik er één gekocht maar echt nooit gebruikt. Althands 1x tijdens zwangerschap mee geslapen, vond het helemaal niets. En borstvoeging ging hier beter zonder dan met. Dus ik zal er nooit 2 willen hebben, maar inderdaad heel persoonlijk!
Heb er ook 2 , 1 boven en 1 beneden heerlijk vindt ik het nu al een tijd ,denk straks ook wel als de kleine er is. 1 had ik al ver voor mn zwangerschap omdat ik deze bij vrienden al heerlijk vond op de bank.
Ik heb er ook twee, gebruikte er een boven en een beneden, maar echt nodig is het niet.. Ik heb er wel van die speciale hoezen voor zodat het een kussen wordt, zodat na de geboorte mijn meisje erop kon liggen in de box. (Hier sliep ze op)