quinny buzz ervaring..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door celia82, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames,
    Is er hier iemand die de quinny buzz heeft?

zoja wat vinden jullie ervan qua gebruik enz..

groetjes

2. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Ik vind het een superfijne wagen! We hadden wel wat problemen met het voorwieltje na 1,5 jaar - begon te 'slippen' op gladde vloeren (HEMA/AH/etc) dus hebben toen een all-terrain-wiel gekocht en zijn nu weer helemaal blij!
    Tweede komt er bijna aan en dan gaat de reiswiegbak er weer op (Dreamy) we een LITAF-meerij-plankje voor de eerste eraan monteren, ben benieuwd!
    Het is trouwens wel zo dat accessoires - zoals bijvoorbeeld plankje/paraplutje/etc) niet altijd even handig zijn bij de buzz. Bij de Bugaboo heb je daar wat meer keus in...
    Maar ik vond de Buzz het mooist, erg handig uitklapbaar (en inklapbaar trouwens ook) en fijn hoog. De bugaboo heeft met name een erg lage reiswiegbak en dat vond ik niet zo mooi.
    Wij hebben trouwens de 3-wieler uit 2007..weet niet of dit nog helemaal hetzelfde model is vergeleken met wat nu verkrijgbaar is?!
    Succes met je keuze & laat maar weten als je nog specifieke vragen hebt!

3. Kity

Kity Actief lid

9 mrt 2007
    325
    0
    0
    Wij hebben ook een 3 wieler uit 2007 en ik sluit me helemaal aan bij nicole..

super wagen en we hebben er nooit problemen mee gehad... ik heb nu wel een quinny zapp erbij voor korte uitstapjes, maar de grote wagen blijft mijn favoriet...

Er zijn tegenwoordig wel meedere uitvoeringen, een 3-wieler en een 4-wieler... heb geen ervaring met de 4-wieler, maar de nieuwe 3-wielers lijken me nog aardig hetzelfde als de oude...

hoop dat je er wat aan hebt... succes met zoeken...

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hier de 3 wieler 2008 en hij bevalt echt super: absoluut een aanrader!

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi dames,
    Ik heb vandaag de buzz gekocht ook uit 2008 .
    Het is een makkelijke wagen met alleen klikken hahaha.
    Nu de baby ernog in en uitproberen kan niet wachten.

groetjes

6. 06nov1984

06nov1984 Niet meer actief

hoi,
    we hebben de quinny buzz net een paar dagen geleden besteld.
    krijg hem binnenkort ik kan je ongeveer over 8wk erover vertellen. dan komt de baby als het goed is:)
    groet.

7. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Hallo allemaal,

ik ben helemaal niet enthousiast over de Buzz.
    Wij hebben hem iets meer dan een half jaar gehad. Maar vond hem verschrikkelijk. Het voorwiel slipte heel erg en bochten maken in winkels was een ramp. We zijn hier meerdere malen mee terug geweest naar de winkel maar steeds hielp het voor 1 a 2 weken en dan was het week hetzelfde liedje. Ook kraakte de wagen heel erg (nieuw model 2008. We hebben toen besloten om hem te verkopen en hebben nu de Stokke Xplory. Wat een verschil! Nog nooit een wagen gezien die zo veel mogelijkheden heeft en zo soepel rijd! Ben er echt blij mee.

Maar kortom, ik zou de Buzz dus niet aan iemand aanraden. Het in en uitklappen gaat super makkelijk maar houden de voordelen dan ook ver op!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ik ben ook helemaal geen voorstander van de buzz. Heb hem een paar maanden gebruikt, maar dat voorwiel was een ramp. Op elke gladde vloer bleef ie steken en konden we niet meer vooruit.

Bovendien vond ik de bak best klein, hebben erna een bugaboo gekocht en die beviel viel beter!

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik heb het onderstel en ik vind hem erg makkelijk om te gooien in een wagenbak of cosi.
    Ook inklappen en uitklappen gaat soepeltjes dus ondanks dat ik nog geen kindje in mijn wagen heb gehad is hij al uitvoerig getest hahahaha

10. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de Buzz 4 uit 2008 en hij bevalt super!
    Het is een wagen die heel erg klein invouwt en dus ook makkelijk in onze auto past.
    Ik vind het fijn aan de wagen dat je je kleintje in de wandelwagenbak zowel naar je toe als van je af kan plaatsen. Naar je toe heb je gewoon meer contact met de kleine. Ook kan de zitting in veel standen.
    Ik heb geen last van blokkerende voorwielen en ook manouvreert de Buzz super in de winkels. Maar ik heb een Buzz 4 dus ik weet niet of dat het verschil maakt.

Deel Deze Pagina