Hier ook, maar ik denk inderdaad dat 68 gemiddeld. Beter iets te ruim dan te klein, dat zou zonde zijn.
mijn zoontje zit nu (5 maanden) net in 68. Officieel staat 68 ook voor 6 maanden (en 74 voor 9 maanden) dus ik zou het wel doen hoor.
Mijn dochter is 5 maanden en 5 dagen en is net deze week naar maat 68 gegaan. Ze is lang en slank voor haar leeftijd.
Volgens mij is maat 68 wel gemiddeld voor 6 maanden, maar eerlijk gezegd vind ik 't altijd zonde om kleertjes te geven waar ze op dat moment al in passen (omdat ze 't dan misschien een maand eerder ook al pastte ). Maargoed, misschien zit ze wel net pas in 68 . Isabelle zit nu trouwens nog in 68 en is al bijna 11 maanden.
Mijn gemiddelde baby is nu 69.5 cm, 68 past soms wel en soms is maat 74 al te klein. Zit er precies tussen in. Als het echt zo'n leuk broekje is zou ik hem meenemen en je kunt altijd later nog ruilen!
Bedankt allemaal! Ik neem hem gewoon mee, het is een zomerbroekje, dus echt voor nu. En hij heeft elastiek taille, dus het moet haast passen. Anders zit er ook zon klipje aan dat ze er een 3/4 broek van kan maken.
mn zoontje ging pas met 7/8 mnd naar broekjes 74 heeft best een tijd 68 gehad, was ehct ee dikke baby ....maar volgend cb groeilijntje, ging zn gewicht iets harder dan de lengte .. met 9,5-10 mnd zat ie al wel in 80 boven en beneden
ik denk dat het idd prima kan! die van ons zijn flink uitgevallen en elize zit nu in 74, maar van broekjes soms nog 68 (en zelf wel 62 van pyjamabroekjes ofzo..) veel plezier!
mijn zoon zat met 3mnd in 74, nu pas groei hij eruit. hij gaat nu naar 80 (al hoewel blousje van hema al te klein is, hij heeft in een keer weer mega groeispurt gemaakt). Maar de grootste ergenis is bij mij de maten, wat bij de een 74 is is bij een andere maat 62 en bij een andere 86 of zo grrr
Tsja, gewoon aantrekken wat past. Mijn dochter is nu naar maat 68, maar sommige merken maat 68 zijn nog te groot, en daarvan past ze prima nog in maat 62!
Kan heel verschillend zijn. Oudste zat in maat 68 met 5 maanden en de jongste 5 maanden al 74. Hij is niet lang, maar wel erg dik..haha Dus ik moet wel de mouwen omslaan.
Ja hoor, hij zit precies goed, nu maar hopen op mooi weer (een wit zomerbroekje) Bedankt voor de antwoorden allemaal!