Hallo dames, het is weer zover. aanstaande woensdag moeten we weer. mijn dochter krijgt de bmr en men c vaccinatie. ik zie er altijd zo tegenop en haal me weer van alles in mn hoofd. Ik heb de afgelopen week 3 koortslippen gehad en ben bang dat ik haar heb besmet ook al doe ik extreem voorzichtig. nu ben ik bang dat ze besmet is en die vaccinatie erover heen, dat ze dan heel ziek wordt. als ik haar besmet zou hebben en het komt er pas uit na die prik dan wordt ze misschien heel ziek. wat zouden jullie doen? X
Ik zou mijn huisarts bellen hoe die erover dacht. Ik kan mezelf ook altijd erg goed dingen in mijn hoofd halen en ben dan pas gerust gesteld als iemand ''die ervoor geleerd heeft'' zegt dat het kan. CB heb ik zelf weinig vertrouwen in qua kundig advies, maar dat kan natuurlijk bij jou anders zijn!
Zolang ze op de dag van vaccinatie niet ziek is zou ik haar gewoon inenten laten. Je hebt altijd de kans dat kinderen besmet raken met het een of ander en dan zou je dus eigenlijk nooit inenten kunnen omdat de kans er is dat ze iets bij zich dragen
Eens met bovenstaande dames, als ze niet ziek is gewoon laten enten. Je kan het altijd nog op dat moment voor je eigen geruststelling overleggen met de CBarts.
Dank dames, ben echter heel angstig. ben zo bang dat ik haar laat fascinerend en dat ze dan een koortslip krijgt en vervolgens ziek wordt van de vaccinatie. en dat ze dan heel ernstig ziek wordt. heb t er gewoon moeilijk mee.
Een koortslip krijgt ze alleen als je haar besmet hebt met het virus. Daar heeft de prik verder niet veel mee te maken. En wat als je een koortslip zou krijgen de dag na de vaccinatie? Het is jouw kindje, jouw gevoel en jouw keuze. Als je de prik niet ziet zitten dan stel je hem gewoon uit, maar goed er zal altijd een reden zijn natuurlijk
Ons zoontje was twee weken terug ziek geweest (koorts) Maar heb hem vandaag gewoon laten vaccineren voor men c en bmr.
Als je je er niet goed bij voelt, dan stel je de vaccinatie toch gewoon een paar weken uit? Luister naar je moeder hart, dat heb je niet voor niks.