Vanaf Niek zijn geboorte gebruiken wij pampers en zijn daar erg tevreden over. Maar nu sinds een aantal dagen is Niek 's ochtends als hij wakker wordt nat. Alles is dan doorgelekt tot op het matras toe. Het enige wat ik kan bedenken is dat het misschien komt omdat hij op z'n buik slaapt, maar dat doet hij ook al een tijdje en voorheen nooit problemen gehad. Wie heeft hier ook last van en hebben jullie tips?
Hoi, Dat heb ik ook ja, sinds we van maat 2 naar maat 3 gegaan zijn. Ik gebruik ook pampers. Bij mij gaan de spuitluiers steeds bij de zijkant er uit. Voordien ook wel eens, maar nu bij elke scheet.. En dat van de nacht hier ook ja. Heb een beetje het idee dat ze nog te groot zijn. Maar maat 2 vind ik weer te klein.. En een ander merk helpt niet hoor, die nemen hooguit minder vocht op.
Ik denk dat ie dan een maatje groter moet hebben M'n dochter heeft ook Pampers (maat 4) en slaapt 's nachts ook lang door en op haar buik, maar die lekt niet. Welke pampers heb je trouwens? De baby-dry of active fit? Daar zit ook en verschil in namelijk. De babydry zijn prima voor 's nachts. En misschien moet je ze wat strakker aantrekken? Als de pampers zich volzuigen, gaan ze ook opzwellen en uitstaan, dus dan loopt het er ook sneller langs
Hadden wij ook. Het enige dat uiteindelijk hielp was een maat groter gebruiken, ook al had hij nog niet het gewicht ervoor. Hij moet er natuurlijk niet in zwemmen, maar ons hielp het prima. Soms wil een ander merk met een andere pasvorm ook nog weleens helpen.
Hier ook opeens doorlekken. Nu draagt ze overdag maat 4+ en 's nachts maat 5. Gaat prima, zit lekker hoog. Ze slaapt ook op haar buik.
Cathie wij gebruiken babydry dus dat zou goed moeten zijn. Maatje 4 zit nog goed, hij is ook nog niet zo zwaar en we gebruiken al enige tijd maat 4 en tot nu toe nog geen problemen gehad. Maar we gaan vanavond maar eens maatje 4+ gebruiken eens kijken of het helpt. Bedankt voor de tips!