Welke maat geboorte pakje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Snies, 17 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Ik had voor mijn 3e kind een jongetje een pakje van bampidano. Viel ook vrij klein. En ik kreeg juist best een groot kind. Bijna 7,5 pond Er zaten voetjes aan en dat was inderdaad niet heel handig... maar op zich vind ik het een heel fijn merk. Ik heb er later toen hij groter was nog vaak kleertjes van besteld.

Voor mijn oudste zoon had ik een pakje maat 50 van dirkje. Broekje met truitje. Zat wel ruim want hij was erg klein. 5,5 pond.

Feetje valt ook wel vrij smal volgens mij?

Voor mijn meisje had ik geloof ik een klein jurkje aan. Dat weet ik niet eens meer precieso_O. Maar we moesten kort daarna naar het ziekenhuis en dat ging allemaal wat chaotisch. Maar ik weet wel dat het te koud was voor haar. :confused:. Een pakje is beter.

2. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik vind het best wel grappig dat er zoveel verschil in maten van merken kan zitten.
    Was laatst met mijn man bij de prenatal en hij deed uit zichzelf een noppies truitje maat 44 over een truitje van prenatal maat 44 leggen en zei vol verbazing die van prenatal is groter terwijl het dezelfde maat is. :eek:

Nadeel van eigen merk prenatal vind ik bij maat 44 dat de rompers alsnog zo breed zijn.
    Vriendin van mij had die problemen ook altijd met haar te kleine dochter de rompers vielen altijd te breed terwijl de lengte in maat 44 wel goed was.
    Ik vind dat persoonlijk dus niet mooi staan.

Noppies maat 44 vind ik ook echt mini, maar denk dat ik wel voor noppies ga maar dan maat 50 omdat noppies toch best klein uitvalt maar het fijne aan noppies vind ik dat het zo smal valt en dus mooier valt.
    Liever iets te groot dan na 2x dragen te klein want zo goedkoop is het niet.
    Vind het alleen zo jammer dat noppies niet echt veel variatie heeft in die kleine maatjes, allemaal een beetje hetzelfde alleen een ander kleurtje. :|

3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Your Wishes valt ook mooi smal!

Snies vindt dit leuk.
  4. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Zero2three leuk merk zie je ook niet bij iedereen. Bij een 2 ling heb je wel kans dat ze wat kleinere maat hebben of wat langer met 50 kunnen doen.

Snies vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina