Zijn er hier mensen die de Minimonkey draagdoek al gebruikt hebben en hoe viel die mee? Zijn er winkels in België (rond Leuven of Brussel) waar je die kunt zien want ik heb ze enkel nog maar online gezien?
Hoi, ik vond het geen fijn ding. had vaak het idee dat mijn kind er uit kon vallen. Nooit gebeurt hoor, maar moest het wel altijd goed vasthouden en dat is denk ik niet de bedoeling van een draagdoek, bedoeling handen vrij toch.
Ik heb zelf geen minimonkey maar je zou contact op kunnen nemen met een draagconsulente om haar advies/mening te vragen. Ook kan je een kijkje nemen op het dragen en voeden forum, daar zitten ook draagconsulentes en véél mensen met ervaring met verschillende draagdoeken. Voor een draagconsulente in Vlaanderen: Draagdoekconsulenten
heb er net 1 gekocht via mp ga hem donderdag op halen nog geen ervaring maar ik ga wel even mee lezen.
Ik heb er voor Amy 1 gekocht, maar die lag er helemaal niet lekker in. Ga het nog 1 keer proberen met de volgende beeb, anders zet ik hem op Marktplaats.
Heb hem zelf nooit gebruikt, wel lang getwijfeld.... uiteindelijk zo'n tricot slen gekocht en veeeeeel plezier gehad! veel kindjes vinden het ook helemaal niet fijn om in zo'n schuine doek te liggen en t wordt ook snel zwaar voor je schouders. Als je er eentje wil kopen zou ik op marktplaats kijken, daar staan er volgens mij ook veel.
ik zou op zoek gaan naar een ringsling, hetzelfde 'idee' maar dan heel fijn voor je kindje én voor jou schouder
ik heb er een gehad als kraamkado. De banaanligging vind mijn kindje in elk geval niks, hangmatje in de box is hij ook niet dol op... als hij 3 maanden is kunnen we de kangoeroezit erin proberen, maar die houding vind ik er een beetje eng uitzien! Ik had ook een lodger, via mp, maar dat vond ik helemaal niks De minimonkey voelt vind ik degelijker en steviger dan de lodger, mijn kindje ligt er ook beter in.
Eigenlijk heb ik al een ringsling, maar ik vroeg me af of zo'n systeem met clip sneller in gebruik zou zijn.
Dan maar hier een buidelsling besteld: Lilababy. Een beetje een impuls aankoop, maar ze zijn net in afslag, dus ben er maar voor gegaan.