Maatje 50 heeft hij ca. 3 tot 4 weken aangehad, daarna overgestapt naar 56, dat heeft hij tot 3 maanden gedragen en nog steeds past hij sommige pakjes maar voor het grotendeel heeft hij nu maat 62 aan. Maatje ligt echt niet aan gewicht, want mijn knul woog 3760 bij geboorte, dus echt niet een erg 'lichtgewichtje'. Maatjes schelen qua merk ook heel erg veel. Prenatal en Name it vind ik erg groot vallen.
@ons kleintje: das zeker groot voor de termijn! Hier met 34+5 1840 gram en 44 cm, dat was dan weer klein. Ook in doe niet aan de poll mee. Hier zeker 1,5 maand in maat 44, waarin hij aan het begin verzoop.
Ons meisje draagt nu met 4 weken nog maat 50, moet bij een deel de mouwen nog oprollen. Ze heeft ook nog een paar rompers maat 44 die nog passen en 1 setje 56 die al past. Ben benieuwd wanneer ze de rest 56 aan kan
Ze had maat 50 en was 3770gr. ik hou er niet van als kleertjes veel te groot zijn. Ze heeft nog een twee weken maat 50 aangehad en toen door gestoomd naar 62. 56 heeft ze niet lang aangehad.
Hier ook een baby met mt 44 in het begin. Ze heeft die zeker 2 weken gedragen. M'n moeder had het heel lief gekocht toen ik zei dat ze verzoop in mt 50.
Maat 50 was in eerste instantie groot genoeg, voor beide kindjes. Ze hebben dat een paar weken aangehad; ik weet het niet meer precies maar ik denk 2-3 weken (sommige kledingstukken korter, andere iets langer). Overigens waren mijn kindjes vrij gemiddeld; 3800 en 3720 gram.
Hier 2 redelijk grote kindjes bij de geboorte, 53cm en 4350 en 4490 gram. Ze zaten meteen in maat 56, alhoewel ik Eva ook nog een paar dagen in een shirtje maat 50 heb gepropt (zat een beetje strak). In maat 62 zaten ze met 6 weken.
maatje 56 behalve als het een boxpakje is met voetjes, dan moeten we al maatje groter.. alle fijne maatjes 50 zijn ongebruikt de doos weer ingegaan
Valerie had wel een weekje 50 aan gekunt. Ik had 1 setje maatje 50 en de rest 56. Gewoon ff de mouwtjes omslaan, en heel snel hoefde dat al niet meer.
2-4 weken wat goed paste 40-44 en heb dr toch ook wel 50 aangedaan maar dat was dan wel veelste groot
de oudste maatje 48 en daarna heel lang geloof wel 2 mnd maatje 50 toen pas 56 en hij liep met maatje 68 ( 14 mnd ) en nu is is nog steeds klein. Kleine meid begon met 50 en heeft ze maand aangehad
hij had maat 50 alhoewel sommige kleertjes maat 50 nog best wel groot uitvielen. hij heeft het ongeveer een maandje aangehad. somiige dingen bijv. broekjes iets langer
Hier ongeveer 8 weken in maatje 50,ik denk dat 44 ook wel had gepast maar die hebben we niet meer gekocht.
Ons meisje heeft t/m 5 weken alleen maat 50 aan gehad. Nu (bijna 6 weken) zit ze tussen 50 en 56 in.. Geboortegewicht 3110 gram en 50 cm.