M'n dochtertje van 18 maanden wil de laatste weken helemaal geen melk meer. Met moeite drinkt ze 's morgens bij het ontbijt 100 cc op. Vandaag wilde ze 's middags helemaal niets.. En voor het slapen gaan een fles, lijkt ook verleden tijd. Ze vindt wel optimel drink lekker, maar had weer van iemand gehoord dat dat weer niet goed was? (geen idee meer wat de reden was) Karnemelk wil ze niet ... gewone melk niet... had op aanraden van het CB biogarde geprobeerd.. ook niet.. Wat kan ik nog meer proberen?
Vanille yoghurt? Danoontje... ? Iets waar wel zuivel in zit en wat ze wel lekker vindt? Misschien kan je het dan een beetje afwisselen: eerst een hapje vanille yoghurt/danoontje, dan een slokje melk?
van de nesquick (van de chocomel) kun je ook poeder met aardbeiensmaak voor door de melk halen. Als het goed is hebben ze ook bananen in vanille smaak. Kylian heeft ook niet altijd even veel zin in zijn melk maar met dit erdoor wel. Groetjes Anita
Fenja lust ook geen gewone melk, maar wel sojamelk van alpro soya. Misschien het proberen waard? En wat Fenja ook lekker vind is yoghurt aangelengd mer verse sinaasappelsap, of yoghurt aangelengd met diksap, word dan ook goed drinkbaar.
Thanks voor de tips! Ga het eens proberen! Danoontje en yoghurt lust ze ook ja. Mag je er natuurlijk ook bij tellen. Vanmorgen had ik wel weer gewone melk gegeven en dronk ze wel op.. ff afwachten maar wat ze morgen weer gaat doen hihi.
Waarschijnlijk is het Hoe de wind waait waait mijn rokje (in Kylian's geval zijn broekje ) Groetjes anita
Ja.. haha. Had ik hier nog niet neergezet, maar ik had het vanmorgen ook in haar nuby-beker gedaan i.p.v. fles. Misschien dat dat het was.. Eigenwijs meisje