Tsja hoe leg ik dat uit... Het is een soort campingbedje/babytent. Je kan m gebruiken om bijvoorbeeld bij iemand thuis op bed te zetten maar ook voor bijvoorbeeld in de tuin in de zomer. Heb het ooit eens ergens gezien maar weet niet meer waar! Weet iemand hoe dit heet en/of waar ik dit kan kopen? Thanx! Liefs Angeltje
Deze had n maart mama ook gebruikt van t jaar met de zomer. Ik stuur je ff n pbtje, kan jij haar weer ff pb'en.
En ik heb m en hij bevalt goed Heb alleen nog de babymaat, moet m dus gaan verkopen en de peutermaat kopen!
@Sweetangel Nou in dat geval...... Ik stuur je wel even een pbtje.. Meiden bedankt voor jullie reacties...ga nu even kijken op de websites waar jullie het over hebben. Liefs Angeltje
Wij hebben 'm ook in de peutermaat. Emme wil er niet in slapen. In een gewoon campingbed slaapt ze perfect en in deze echt niet. Ze is heel onrustig. Mischien omdat ze niet goed kan wegkijken naar boven ofzo. Ik vind het ook vrij benauwd in die dingen omdat het een tentje is. Voor ons dus geen succes. Pim
Ik heb hem ook. Hij bevalt prima voor de middagdut, maar een nacht in slapen lukt echt niet. We hebben het een paar keer geprobeerd maar het is drama. Ik stop Dylan altijd redelijk strak in, en dat kan niet bij de Travelcot. www.pasopshop.nl heeft hem ook.