Ik heb behoorlijk geschommeld. Als tiener maat 36. Samenwonen maat 42 Na geboorte dochter maat 40 Na geboorte zoon maat 36/38 Hopen dat dat zo blijft!
Voor zw maat 42 Na zw maat 50 (aaaaaggghhrrr) Nu na net begonnen bij dieetiste maat 46. Wil zsm terug naar de 42.
38/40. Soms 36, soms 42 hahaha. Het ligt zo aan de kleding. Maar omdat ik lang ben, heb ik vaak een grotere maat nodig. Wat dan vaak weer te breed is. Heel irrititant.
Begin vorig jaar 52/54 en net voor de zwangerschap 46/48 En hopelijk volgend jaar 42/44 Dan ben ik tevreden. Ben toch niet gebouwd op een maatje 36
34 meestal en anders kleiner. Nu zijn al mijn broeken te groot geworden omdat ik weer afgevallen ben.
Ik had maat 36 maar na de zwangerschap naar maat 40/42 gegaan ( Gewicht toen 74) Nu zit ik op maat 38 met 65 kilo ( lengte 1,64) En ik vind het wel prima zo ik ben blij weer in maat 38 te zitten en die kilos zeggen weinig haha wel blij dat ik er bijna 10 kwijt ben natuurlijk haha
Maat 46/48 en wil puur voor mijn rug (ben rugpatiente) naar 42/44 . Maar neem alle tijd, let wel op qua eten .. oke deze 2/3 weken eet ik van alles maar dan wat kleinere porties. en wil het vooral met spieren trainen doen, dus tja dat duurt even met een lijf wat van heel ver komt. denk met de rollator naar de wc kunnen hobbelen en verder met morfine op hoog/laag bed liggen..
Ik had maat 54/56 en gisteren een nieuwe jeans gekocht in maat 42!!!! Ik ben zo blij! ik wil zeker naar maat 40 en misschien wel 38..
Ik had 56, nu 46 Heb 18 maanden geleden een maagverkleining ondergaan. (En tussendoor nog even een kind gebaard anders was het nu misschien wel 42..)
best veel mensen die van een hele grote maat naar een veel kleinere maat gegaan zijn! Hoe hebben jullie dit gedaan? Knap hoor!