zo dat is hard naar beneden gegaan!! Ik ben er al uhmmm 3 jaar mee bezig haha wel 2 zwangerschappen tussendoor. Mijn vriend word volgende week geopereerd
42 tm 48 zo'n beetje Van shirts ongeveer 42 of 44 Van broeken ongeveer 46 of 48. Ik heb nogal een lastig postuur, vooral veel vetophoping op mn benen, waardoor ik erg moeilijk broeken kan kopen bijvoorbeeld. Ook omdat ik 1.85 lang ben. Paar jaar geleden droeg ik nog mt 56, maar vreemd genoeg kon ik toen makkelijker slagen voor kleding dan nu..
Maatje 32/34 Ben bezig met aankomen, maar wil niet echt vlotten.. Zit op ondergewicht. Terwijl dat ik vroeger gewoon normaal gewicht het gehad
Maat 40, zowel boven als onder. Wil dolgraag weer naar maat 38, dus ga daar de komende tijd goed m'n best voor doen!!
38 ( sinds een maandje weer ) daarvoor 40 ivm de zwangerschapskilo's nu gelukkig weer in de maat van voor de zwangerschap
Vroeger lang 38. Dat is bij een BMI van ongeveer 21. Naar de 36 zou bij mij ondergewicht betekenen. Vlak voor de zwangerschap ben ik al gegroeid naar 40. Aan het einde van mijn tweelingzwangerschap had ik extreme oedeem, paste nergens meer in. Alleen de maat 46 slippers van mijn man (lekker in de sneeuw), en één paar XXL training-zwangerschapsbroek met XXL hemdje en openhangend truitje... Binnen 4 weken na de zwangerschap was ik meer dan 30 kilo kwijt, vooral vocht want ik was niet op dieet. Daarna ben ik een tijdje blijven hangen op maat 42. Die laatste 20-22 kilo ben ik in de afgelopen 5 maanden kwijt geraakt. Nu terug in maat 38 . Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik letterlijk gehalveerd ben sinds de eerste momenten na de bevalling (en toen was ik dus alweer in mijn eentje in mijn lichaam)!
maat 36 MAAR: ik mis met mijn 55 kilo toch echt wel wat billen en borsten hoor. Ik zou graag 38 willen hebben en 10 kilo erbij. Ook vollere vrouwen kunnen erg mooi zijn. Het hangt er vanaf wat er bij je bouw past.
Ben druk bezig met aankomen. Kom van kindermaat/32 zit nu op 32/34, en wil naar een volle maat 34 of 34/36. Nog maar een kilo of 4 te gaan
Ik heb voor broeken maat 48 en voor t-shirts, truien enz. 44/46. Ik heb een lastig figuur, brede heupen en bijna geen borsten (lang leve de voorgevulde bh's), leuke jurken kopen is erg lastig, want dan zit het bij de heupen goed en is de bovenkant te wijd of boven goed en onder te strak. Ik wil/moet wel wat afvallen, wil graag maat 40/42.
Heb maat 42/44 van onder en van shirtjes/blouses e.d. mag ik blij zijn als een xl past, heb nogal grote borsten die er vaak voor zorgen dat iets te strak zit :S
hier zat ik tot een 3/4 jaar geleden in 50-52 nu zit in in broeken maat 44... shirts is een ander verhaal vanwege de voorgevel zullen we maar zegggen deze zijn niet zo erg mee gekrompen hahaha... maar ben al blij dat het van onderen zo is geslonken