Had een paar maanden geleden nog maat 54 en pas vandaag voor het eerst in een broek maat 48 ben zo trots. Nog ee lange weg te gaan maar dit heb ik alvast, bovenkleding trouwens 44/46 was eerst ook 48/50
ja is heel hard gegaan hihi heb 4 zwangerschappen gehad en waar een wil is is een weg meid komt vast en zeker goed succes voor je vriend hoop het geheel goed mag gaan
Hier maatje 38/40. Goedkopere kledingzaken heb ik vaak maat 40. Wel jammer dat die poll niet lukte, dat was leuk geweest voor het overzicht.
ik heb trouwens geen verkleining oid gehad alleen zelf gedaan vandaar dat het ook langer duurt natuurlijk
Ik heb een jaar of 8 geleden in maat 44 gezeten, daarna door spier afbraak (geen eigen keuze) 32/34 (bij een lengte van 1.76, niet leuk) en nu zit ik op 38 en soms 40. Ik ben tevreden
36/38 maar meestal 36 Vroeger voordat we kinderen hadden had ik maat 34 en soms een kindermaat ( ik ben maar 1.58)
Te groot! & ik ben schildklier patiënte. Van maat 42, naar 48. Maar nu gelukkig hulp van een diëtiste dus hopelijk ooit weer naar 42 als mijn schildklier waarden goed blijven.
38/40 Gelukkig begint mijn lijf weer een beetje op mijn lijf te lijken... het heeft bij mij echt heel lang geduurd Ik ben mijn pre-zwangerschapskleren weer uit de kast aan het halen, ik pas het bijna allemaal weer (en nu oppassen met de kerstdagen....)
Op mijn 13de was 42 net te klein en 44 te groot. Was toen ook nog echt klein. Na me 14 de tot me 17 maat 36-38 gehad. En ook een periode nog kleiner maar toen sloeg ik een beetje door niet eten etc. Toen overleed me vader en ging het heel slecht me en leek wel of ik elke dag een kilo aankwam. Zat heel snel op maat 44. Nu heb ik 40-42 ( 40 boven en 42 onder) Maar wil heel graag naar 38-40 Ik zit nu lekker in me vel alles gaat goed en nu merk ik dat ik al steeds wat minder weeg. Gaat langzaam maar het gaat wel. Door de weeks let ik op in het weekend niet. Knap van meiden die zo zij. Afgevallen!!