Tot nu toe altijd in maat 34/36 gezeten. Tijdens de zwangerschappen een maatje meer denk ik, daarna al snel weer op oude gewicht en zelfs ondergewicht door borstvoeden....dan is het weer strijden voor extra kilootjes om op gewicht te komen en te blijven....voor nu mag er wat mij betreft nog 2 kilo bij (weeg 52 kg bij een lengte van 1.64).
Spijkerbroeken maat 36, ander soort broeken 34. Ik zou beter in mn vel zitten als er 4 kilo bij aan zit.
Ik 38/40. Ik wil er een paar kilo vanaf hebben, maar vind het echt ontzettend moeilijk om niet te snoepen. Koekjes/chips/snoepjes/chocolade....name it en ik vind het lekker en kan het niet laten liggen.
Momenteel 36, voor mn zwangerschap 34. Heb een compleet nieuwe garderobe moeten aanschaffen omdat ik door de borstvoeding niets meer pas haha. En daarnaast heb ik nog een buikje. Hoop volgend jaar weer mn oude figuur te hebben.
Meestal 40, soms 38 (vaker 40 doordat ik er na m'n zwangerschap 2 cupmaten bij heb gekregen en shirtjes en bloesjes van maat 38 niet meer dichtkunnen, hihi) Voor m'n zwangerschap had ik 38, vlak na m'n zwangerschap 42
broek meestal 32 (xxs of xs) T-shirt, trui 34 (xs of soms s) ik ben niet zozeer heel mager , gewoon heel klein... niet echt handig om gepaste kledij te vinden...
Was een XS'je maar daar is na 3 zwangerschappen echt niks meer van over. Zit nu echt in 46 soms 48 hangt er vanaf hoe het uitvalt. Wil graag na een M toe, dus heb straks aardig wat te gaan!
Ik had 52 maar ben nu terug naar 44/46 Ik moet nog verder afvallen maar daar is januari weer goed voor
44/46. Duurdere winkels vaak 44, goedkopere 46. Ben niet echt tevreden, maar ik zit nu niet lekker genoeg in m'n vel (hoofd eigenlijk ) om er iets aan te doen. Gelukkig is het wel allemaal eerlijk verdeeld, heb nog steeds een taille, cup E en best goede billen