Baby wil steeds sneller voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter is nu 7 weken en krijgt 4 flessen van 120+4 en 2 van 150+5.. We deden dit om de 3,5/4 uur, maar de laatste tijd wordt ze overdag steeds eerder wakker voor de voeding. Zo om de 3 uur. Hoeveel kreeg jullie kindje rond deze periode? Misschien moet ik proberen om de flessen op te hogen? Ben alleen zo bang dat ze dan weer veel te veel krijgt. Ze weegt nu denk ik zo'n 5 kilo.

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Sorry moest onder flesvoeding...

3. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zaten we toen ook om de 3 uur. Soms redde ze dat nog niet. Ze krijgt wel bv via flesje dus ik was niet bang dat ze te veel zou krijgen.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou voor advies even naar consultatieburo/wijkverpleegkundige bellen.
    Geef zelf borstvoeding, en is 1e kindje, vandaag precies maand oud, dus veel kaas heb ik er nog niet van gegeten. Maar kan best zijn dat ze nu meer behoefte heeft aan voeding en tijdelijk wat vaker wil drinken en het straks weer op de rit is.
    Onze kleine meid zit elke 3 uur aan de borst(ongeveer), maar heb gevoel dat ze sinds paar dagen ook meer behoefte heeft aan voeding, ze lijkt niet snel verzadigd en krijst soms de hele boel bij elkaar nadat ze een uur aan de borst heeft gelegen(vaak zelfs 2 borsten).
    Lastig he, dat ze nog niet kunnen vertellen wat ze willen...
    Suc6 ermee!

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben met 8 weken gegaan naar 5x150 en 1x120 ('s nachts), maar mijn meisje was toen bijna 6 kilo. Misschien kan je proberen om 3x150 en 3x120 te doen?

Denk dat je volgende week voor de prikjes naar het cb moet? Dan weet je ook meteen hoeveel ze weegt en hoeveel ze dus mag hebben.

Succes!

Deel Deze Pagina