Lieve allemaal, Ik zit met mn handen in het haar! En ik weet even niet meer wat te doen. vanaf geboorte slaapt mn kleine man al de nachten door. Vanaf ongeveer 3,5 maand de laatste voeding van 10/11 uur ook katen vervallen. Alleen als hij er zelf voor kwam. Das altijd super gegaan. Kleine man is nu 6 maandjes jong en krijgt nog steeds borstvoeding op verzoek met bijvoeding. Meestal zit hij op 6 voedingen per dag. Maa4 sinds een week is .het drama. Elke nacht is het feest. Hij beweegd veel in zn slaap. Gaat van rug naar zij, dan weer buik en dan weer rug. Hij word midden in de nacht wakker. Hij begint te lachen, spelen en gillen. Hij huilt geen seconde, heel vrolijk maar vooral Klaar wakker!! Hij word niet wakker voor een voeding.. iig dat denk ik. Zeker weten doe je het nooit toch? Nou is hij zeker wel ruim anderhalf uur wakker. Omdat ik ip een gegeven moment niet meer weet wat ik moet doen. Na 100 keer heen en weer lopen, speen erin, goed leggen enz geef ik hem maar een (borst) voeding in de hoop dat ie in slaap valt of er iig duf van word. Soms werkt het, soms niet! na heeeeel weinig slaap weet ik nu niet meer wat ik moet doen. Wie kan mij helpen? Krijgt ie toch te weinig borstvoeding en moet ik over op fles?( liever niet) Zijn het zn misschien doorkomende tandjes? Miss een sprongetje? Wie helpt mij? Ik kan wel weer wat nachtrust gebruiken... en de rest van het gezin ook. Want hij houd iedereen wakker! Die nachtbraker hahah... Groetjes!!!
In elk geval is het een fase.... als je kindje vrolijk is dan is honger niet de reden lijkt me. Kan het zijn dat hij nu hij kan draaien zichzelf wakker maakt? Zolang je kindje niet gaat jengelen zou ik hem gewoon lekker in zijn bedje zijn gang laten gaan, zodat hij zichzelf weer in slaap kan laten vallen (en dit dan ook kan leren). Vooral niet mee gaan rondlopen e.d. Ik doe dat alleen als het kindje me echt nodig heeft, is hij vrolijk aan het spelen dan heeft hij je niet nodig.