Hoi allemaal, Wij zijn bezig voor ene 2e en moeten ene andere kinderwagen hebben. Wij willen namelijk een kiddyboard erachter en dat kan bij deze niet. Nu is het zo dat mijn vriendin onze wagen overkoopt dus die zijn we over een tijdje al kwijt. Dan willen we meteen ene goede voor ene kiddyboard (plankje waar 2e kindje op kan staan) eraan. Nu staan er veel kinderwagens op marktplaats maar ik heb geen idee of er een kiddyboard aan kan. Wij hebben nu de x-adventure sprinter en daar kan hij dus niet aan en ik geloof aan de bebes-first ook niet. Welke wel??? Wie oh wie helpt mij?
Klopt... de babies first kan ook geen kiddyboard of buggyboard aan. Daarom hebben wij ook een andere wagen gekocht. Ik heb nu de Quinny speedy SX. Daar kan een BUGGYBOARD aan vast gemaakt worden.. (geen kiddyboard) Heb dit straks zelf ook voor Lisa.
oke dan die quinnys en bugaboo's zijn net weer de duurtste grrrr. nou ik ga maar ff mp op om te zoeken.
Let je wel op het verschil tussen een kiddyboard en een buggyboard!!! Zou jammer zijn als je thuis komt met een wagen en het board wat je hebt, past er niet achter! Je moet goed kijken dat de duwstang ver genoeg naar achter kan, zodat er voldoende plek is voor een kindje ertussen. (ook met een reiswieg erop , of je moet evt de maxi-cosi gebruiken) EN je moet kijken dat de rem van de kinderwagen (als die in het midden zit van de stang ,onder) dat je dan een buggyboard moet nemen. Een kiddyboard zit nl maar op 1 plek in het midden vast en dat kan dus niet bij zo'n rem.
Mijn quinny heeft ook een reiswieg ja.. volgens mij kan dan het buggyboard er nog goed aan.. Voor de zekerheid zal ik het van het weekend even testen met de bak en lisa op het plankje (heb ik nog niet gedaan nl) Maar volgens mij is het geen probleem.
ow oeps.. dat gaat dus niet lukken met de reiswieg erop en de buggyboard eraan.. MAAR het lukt wel als je de maxi-cosi erop zet, dan is er wel weer genoeg plek tussen de duwstang en de cosi. Dus dan doen we dat gewoon.. en als de kleine alleen mee op pad is, of we lopen maar een klein stukje, dan zet ik de reiswieg erop. Zodat lisa gewoon mee kan wandelen.
tja haha dus dat wordt geen quinny dan. Ik wil er echt een met reiswieg en een kiddyboard. Pff dan blijft er niet veel keus over.