Voor diegene die een plank in de babykamer hebben, wat voor spullen/decoratie staat daarop? Heb je er ook een foto van?
Wij hadden een schemerlampje op de plank boven de commode, een knuffel en een gestoffeerd doosje waar de sokjes of kleine spulletjes in zaten.
2 vaasjes met kunsthortensia's, geschenkdoosje van BamBam met kammetje, borsteltje en mutsje (bad hair day) en 2 paarse gevlochte mandje met deksel voor frutseltjes...
Wij hebben er mandjes opstaan, in die mandjes zitten sokjes, rompertjes, een mandje met verzorgingsartikelen, en eentje met luiers.
1 kant ongeveer zo, alleen zonder al die tubetjes. Andere muur staan fotolijstjes, daar komt straks haar geboortekaartje in. View attachment 252758
Hier 2 blokken met spiegels er achter. Dit stond er op toen de babykamer net af was; - Geboortekaartje - Me2you beer - Spaarpotje - 2 badeentjes - Sneakertjes - Sokjes "I love papa" - 2 me2you beertjes - Zwitsal massage olie en zwitsal haarlotion Inmiddels zijn de sokjes en het geboorte kaartje eraf en staat er een dik vierkant lijstje met een foto er in van tijdens het borstvoeding geven gemaakt door een fotograaf en een klein lijstje van me2youbeertjes met de foto die ook in mijn banner te zien is
Ik heb 2 plankjes. Op de ene liggen verzorgingsspullen in een mandjes, wat hydrofielen en spuugdoekjes en een mandje met sokjes. Op de andere staan de schoentjes leuk uitgestald Ik heb nog geen foto, want ik ben de babykamer aan het her-doen. Er moet nog ff geverfd worden en dan kunnen de plankjes weer aan de muur en de meubeltjes terug
- twee mandjes met in het ene borstel,kam,thermometer, badthermomer en in de andere haarlotion, billenzalf enz - twee giraffen waar ik als kind zijnde veel mee geknuffeld heb - de babyphone met nachtlampje voor als het nodig is - zilveren spaarpotje - echofotolijstje van de eerste echo xxx
Ik heb er een vogelhuisje, potje met vogeltje erop (met speldjes erin), geboortekaartje en verzorgingsspulletjes op staan. De verzorgingsspullen die ik niet veel gebruik heb ik achter een deurtje van de commode.