Lief! luiertas waar te koop??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Snoep, 15 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoep

Snoep Niet meer actief

Ik heb deze luiertas van Lief! gezien, maar kan m nergens vinden waar ie te koop is. Wie heeft m ergens gespot??

2. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Niet gewoon op de website lieflifestyle.nl????

Het kan ook een ouder model zijn dan verkopen ze hem natuurlijk niet meer. Hij is wel erg leuk!

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Je woont zeker te ver bij die winkel in Sliedrecht of anders Bataviastad vandaan? Daar maak je de meeste kans..
    Is dit er eentje uit die collectie waar ook nog 2 andere modellen van zijn? Een wat hogere en die andere is vooral erg duur, weet zo even niet meer hoe die eruit zag.. Die hadden ze iig in Sliedrecht wel.

Als je er nou echt niet uitkomt, kun je misschien even met ze mailen of een privébericht sturen via Facebook?

4. Snoep

Snoep Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!!

Op de site van lief! staat deze idd niet en ik heb ook webshops doorgespit waar ze deze tassen verkopen, ook niet dit model! Bataviastad is idd een eind rijden, maar de tip van mailen ga ik zeker even doen! Bedankt!

5. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ooh, het is denk ik oude collectie, misschien kun je ook nog op Marktplaats kijken. Die ik bedoelde, is namelijk deze (ook heel leuk vind ik zelf):

6. Snoep

Snoep Niet meer actief

Dankjewel. Ik had de foto inderdaad ook op mp gezien, vandaar dat ik op zoek ben gegaan of deze nog ergens te koop is. Want de verkoper heeft nog steeds niet gereageerd op mijn bod :(

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Oohh irritant is dat! Succes met je zoektocht!

8. Snoep

Snoep Niet meer actief

Dankjewel!

9. Snoep

Snoep Niet meer actief

Nog steeds zoekende

10. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb er een gevonden op marktplaats maar die had je zelf al gevonden ;)
    Misschien via de outlet store van lief?

11. marina kl

marina kl Bekend lid

21 jun 2015
    649
    344
    63
    Je kunt ze op deze site vinden: Zebra tassen en Lief! Lifestyle schooltassen - Liefzebraatje.nl ik denk dat je daar de meeste kans hebt. Ze verkopen veel lief! tassen, rugzakjes etc. Ik heb daar 2x een autostoeltje gekocht. 1x met een luiertas en 2x rugtasje uitgezocht.
    Lief! in Bataviastad viel mij trouwens erg tegen... Leuke spulletjes maar niet erg veel keuze...

Deel Deze Pagina