hier ook veel 68 gekregen. we moesten zelf in de kraamweek nog wat 56 ophalen omdat we die ook niet kregen en wel verwacht had en we geen droger hebben
De ervaring hier was dat we juist de grotere maten kregen. 62/68 ik weet nog dat ik echt dacht: jeetje dat kan hij pas aam als hij een jaar is (hij was zo klein na de geboorte 3130 gram en maat 44 was nog groot). Maar met 3 maandjes ging hij al over jaar 68 geloof ik, haha
Ik had zelf een paar pakjes in maat 50 gekocht, deze heeft ze 4 weken aangekund ondanks dat ze groter dan gemiddeld was bij geboorte (3845gr en 53cm). Met ong. 4 weken ging ze over naar 56, welke pakjes ik ook bijna allemaal zelf gekocht had. Hier zat ze in tot ze ong. 2,5 maand was. In maat 62 had ik maar 1 pakje en wat rompertjes zelf gekocht. En was maar goed ook want daarin heb ik zoveel gekregen dat ze elk setje maar een paar keer aan heeft gehad. In maat 68 heb ik alleen een jasje en een truitje gehad. In maat 74 een broekje en 86 een pyjamaatje. Het meeste was 62, en knuffels. Heel veel knuffels haha
Ik heb echt heeeeel weinig kleding gekregen! Ik heb echt tassen vol babyspeelgoed gekregen en ook veel bonnen (waar ik stiekem wel heel blij mee was, kun je toch echt je eigen smaak kopen). Het is zo verschillend wat je krijgen kunt, dus ik zou als ik jou was, in elke maat 50/56/62 een aantal dingetjes kopen. Ik had maar 1 pakje (gekregen overigens) maat 50, maar ik wist ook dat mijn knul flink zou worden. Hij heeft uiteindelijk 2 weken maat 56 aangehad, daarna ging hij al over naar 62. Daar heeft hij tot 3,5 maand ingezeten en nu zit hij nog steeds (bijna 6 maanden) in maat 68. Met andere woorden: er is geen peil op te trekken wat de kraamvisite je gaat geven.