Ka umcg

Discussie in 'Prematuur' gestart door spotlight, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Een tijdje geleden had ik hier de vraag gesteld hoe lamg kindjes vaak nog voor controle moeten naar de neonatoloog.
    Mijn zoontje is geboren in het UMCG en 3 maanden na zijn geboorte zijn we op controle geweest en afgelopen donderdag weer. Nu heeft de neonatoloog met de fysiotherapeute bekeken wat Noah allemaal kan en we hoeven niet meer terug te komen! Hij zit met zijn ontwikkeling keurig op de echte leeftijd en deze hoeft niet meer gecorrigeerd te worden! *trots* Ze vertelde me dat kindjes normaal gesproken sowieso tot 2-jarige leeftijd op controle moeten komen omdat dat de leeftijd is tot wanneer er gecorrigeerd moet worden. (dit ook voor de andere nieuwsgierige mama's)

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat fijn dat je zoontje niet meer hoeft terug te komen!!!!
    Echt goed nieuws.

Wij moeten in mei waarschijnlijk nog een keer naar het UMCG. In februari eerst nog een keer naar onze kinderarts in onze woonplaats. Als zij vind dat alles goed gaat dan kunnen we die afspraak in het UMCG laten vervallen. Ik verwacht wel dat we er niet meer heen moeten, want het gaat zo goed met onze jongens.

Deel Deze Pagina