Uitslag en slijm bij ontlasting, vieze foto!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carino, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vraag me af of jullie dit herkennen.

Mijn zoon is 15 weken en krijgt nutramigen voor een vermoedelijke allergie. Hij gebruikt het nu zo'n 4 weken.

Hij is een erg onrustige baby door reflux en die allergie. Op zich huilt hij weinig maar drinken en slapen gaan steeds moeizaam. Ook lijkt hij altijd last te hebben van zijn buik. Hij kronkelt de hele dag zeg maar :)

Nu heeft hij al een tijdje wat uitslag op zijn gezicht maar dat wordt nu steeds erger. Hij heeft een droge huidje maar niet extreem.
    Ook de poep is raar. Vaak veel slijm en de ontlasting gaat moeizaam.

Zou hij toch last hebben van de voeding? Hij krijst niet maar voelt zich wel de gehele tijd ongemakkelijk en kreunt en steunt veel. Hij spuugt ook in extreme mate waardoor de arts zelfs besloot een echo te maken vorige week. Dat was in orde.

Reflux is onder controle qua zuur. Heb meerdere medicatie geprobeerd en zit goed nu.

Ik voeg niks toe aan de voeding. Tammi broodpitmeel verergert de onrust dus gestopt.

Iemand die even naar de smakelijke foto's wil kijken? Moet ik hier iets mee?

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    En de ontlasting..

Let niet op de roze slab, is nog van mijn dochter :D

3. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik zou een rondje HA doen... die weten vaak veel meer.

4. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Zou het zeker even bij de huisarts controleren. Naar mijn idee is slijm bij de ontlasting nooit goed. Ik weet niet hoe dat bij baby's is, maar bij volwassenen komt dat vaak door obstipatie.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Loop je bij de KA? Dan even telefonisch contact en deze foto's mailen of een afspraak maken, zou ik denken.

6. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ja, loop bij de KA. Ga inderdaad wel even bellen en mailen.

7. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Heb gebeld met de poli en ze willen toch liever even dat hij langskomt. Dus donderdag kijkt na arts er nog even naar.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Fijn! Hopelijk kan die er iets mee.

Deel Deze Pagina