Ik zoek al een tijdje een schommelstoel,een mooie wit gelakte maar wat duur zeg... Wie heeft een tip voor me ? (Googled ondertussen rustig verder...)
umm... marktplaats en even zelf aan de slag? ik twijfel nog: ik vind die van Childwood bij de Babydump wel erg mooi, maar ook errrrug prijzig, en ik kan die voetenbank waarschijnlijk niet eens kwijt (en in Amerika kost-ie minder dan de helft...). Vind het glider-systeem wel fijner dan een klassieke schommel met het oog op toekomstige kindervingertjes. Maar dat is verder nauwelijks te krijgen hier, tenzij je een echte design-stoel neemt...
Ik heb gekeken hier in de buurt en kwam hierop uit schommelstoel.net Nooit gedacht dat dit in het hoge noorden zou zijn whahaha Maar toch even verder neuzen...
ik heb er een gevonden op marktplaats en ga hem zelf schilderen of althans mijn vader die is met pensioen en wil graag helpen hi hi hi
ik heb deze: Grenen Kasten | Grenen Bedden | Maatwerk| Grenen Tafels |Grenen Babykamers | grenen | Vuren | Bestellen |Verkoopvoorwaarden | Kleinmeubelen
marktplaats...daar komt de mijne vandaan, likje verf en klaar. Of praxis daar heb je ze ook wel eens.
Wij hebben hier van die kijk en koop hallen, daar staan heel vaak zulke stoelen voor een tientje te koop. Wel moet je dan zelf even schuren en verven, maar dan heb je wel een betaalbare. En een authentieke haha. ALs je een kant en klare wil, idd ik heb een tijdje terug ook in zo n stoel gezeten in de Praxis. Al vond ik de stoel te kort wiegen, die latten te kort zeg maar, als je schommelt, wil ik een rustig gevoel krijgen, niet dat je heen en weer geschud wordt. Zou ze uitproberen.
Ik heb hem jaren geleden van mijn tante gekregen, dit was hun huwelijkskado 40 jaar geleden ofzo. Deze ga ik ws ook van een licht verfje voorzien. Misschien eens mij de kringloop langs struinen ofzo?
Schommelstoel van Lief! 129,- schommelstoel | lief! lifestyle Ook in kleine versie verkrijgbaar voor kindjes 99,- kinderschommelstoel | lief! lifestyle