Welke maat Marsupi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mris, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Wie kan mij hierbij helpen?
    We willen graag de marsupi plus gaan kopen voor het dragen van ons pasgeboren meisje. Nu is de situatie zo:

- ik zal voornamelijk haar gaan dragen, mijn man af en toe.
    - ik ben heel tenger: 1.71 en mijn taille omvang is 73cm (net bevallen dus kan een paar cm verschil in zitten). Mijn kledingmaat is xs/s.
    - mijn man is 1.84 en zijn taille weet ik niet, maar is gewoon gemiddeld. Zijn kledingmaat is m/l.

Welke maat zal ik aanschaffen? De S/M of toch de L?
    Maat L heeft namelijk een taille omvang van 65-100cm. Ook wil ik haar een tijd gaan dragen, dus ook in de winter met wat dikkere kleding aan. Ik ben alleen bang dat hij toch te groot blijkt te zijn. En als ik maat S neem ben ik bang dat die veelste klein is voor mijn man.

Wie heeft deze draagzak en kan mij hierbij adviseren?:)

2. ikkemijik

ikkemijik Actief lid

22 mrt 2015
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je via facebook een draaggroep vinden bij jou in de buurt? Dan kan je via daar vaak in contact komen met andere dames die ook dragers hebben en kan je een keer proberen.
    Of misschien zit er wel een consulente bij je in de buurt waar je verschillende soorten dragers kan proberen

3. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Maat L

Hier hetzelfde bij onze vrienden. Wij hebben hun bij de geboorte de Marsupi breeze gegeven in maat L. Beide kunnen de draagzak goed gebruiken. Uiteraard zit hij bij haar anders, maar wel goed!

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Mijn zus en haar vriend hebben hetzelfde en ook maat L gekocht. Gaat prima!

5. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik had ook een maat L gekocht omdat maat S erg strak zat.
    Ben zelf 1.73 en 62kg en man is 1,73 en 75 kg.

6. Mris

Mris Actief lid

13 feb 2013
    204
    23
    18
    NULL
    NULL
    Dan ga ik toch maar voor een L. Als het niet goed is kan ik hem altijd nog terugsturen. Bedankt voor jullie advies!:)

Deel Deze Pagina