zoals nu vraag ik me weleens af......: waarom koop en vraag ik eigenlijk speelgoed voor mijn zoontje?! Hij speelt toch het liefste met lege sudocreme potjes, de bollen van de wasmiddel en lege jodekoekenblikken. Waarom zou ik nog langer mijn geld uitgeven als het zo simpel en goedkoop kan?! Hahahaha dit was even iets wat er door mijn hoofd schoot, Rick zit zo lief te spelen met de jodekoekenbus, scheurt het papier eraf en doet het in het blik, deksel erop, deksel er weer af, papier er weer uit, enzovoort. Wat een genot om naar te kijken. wie heeft er nog meer zo'n gek/ zoet kind? LIefs Anita
ja hoor; hier ook zo een..vermaakt zich met alles (ook met zijn eigen speelgoed heel goed hoor) Maar zo heb ik een lege colafles gevuld met rijst ; en maakt hier er steeds muziek mee meest simpele dingen kan hij zich heel lang mee vermaken; geef hem een allerhande en hij jis er echt laaang mee zoet
Een leeg flesje met rijst of macaroni doet het hier ook goed. Verder speelt Esmee het liefs met een stuk cellofaan.. Dat knettert lekker.. Ook tijdschriften en lege flesjes badschuim doen het goed.. Bierviltjes en hondenspeelgoed zijn toch wel het leukst..
Hier nu op dit moment speelt ze met: Een dekseltje van een potje peer. Mijn zonnebril Een oude telefoon, waarvan ik de batterij eruit gehaald heb. Onderzettertjes. Als ik even niet oplet, de afstandbediening van tele2, van de tv, de dvdspeler, de joystick van de xbox, de xbox, dvd zelf, het kastje van tele2, de plantjes, de staart van de katten, mijn kopje, snoertjes, foldertjes of het boek van babywalz, die uiteindelijk in haar mond belandt haha. Kan zo wel even doorgaan...
ja kinderen zien overal speelgoed in en vooral de dingen waar ze niet aan mogen komen haha. ze bedenken ook dingen waarvan ik denk he dat is leuk bedacht haha. ik had een mooie tekendoos gekocht voor al der pitloodjes enzo in te doen en wat denk je wat me meisje doet. die gooit de bak leeg, gooit alles in een oude schoenendoosje, deksel erop en teken dat ze klaar was whaha. ja zo kan het ook. ze vind de tekendoos dus aar onzin. mijn dochter is trouwens gek op pannen, plastic bekertjes met laagje water erin, oude bril, telefoons, lege dozen (gaat ze in zitten whaha) en folders. eerst was het mama die holde naar de briebenbus met de post en nu me meisje
Klinkt bekend. Lena vindt sommige speelgoedjes wel leuk, maar uiteindelijk zijn toch heel andere dingen favoriet om mee te spelen. Favorieten zijn mijn pantoffels, telefoon, afstandbediening, oude kranten, het drinkbakje van de katten, een klein doosje met maïskorrels erin dat ik stevig heb dichtgeplakt en de la met potloodjes en pennen (lekker leeghalen :-s) Wel onhandig soms, want altijd is alles wat ik heb weer interessanter
Ik heb nog niet veel speelgoed in huis voor de kleintjes, maar als mn neefje en nichtje komen dan geef ik ze altijd lege tuperware doosjes. Een zakje met koekjes erbij of rozijntjes. Die kunnen ze er dan weer in en uit stoppen. Zijn zo uren zoet
Jullie hebben nog kleine kids en ja die vermaken zich inderdaad ook zonder speelgoed prima. Alles is nog interessant! Ik zou bijna zeggen wacht maar een paar jaar..hahaha.... dan zijn die koekblikken niet meer leuk. Maar het is wel waar dat je niet teveel speelgoed zou moeten kopen eigenlijk, laat ze zichzelf maar vermaken. Maar ook al koop ik zelf nooit speelgoed voor ze, toch puilen de kasten uit door kadootjes van anderen. Geniet nog maar!
ow hier een echte alles speler.. hij was vorige week jarig en de volgende ochtend zat hij tussen zijn speelgoed (moest het nog allemaal in zijn kist doen en zijn hoekje inrichten)... te spelen met.... een ballon!
Ik vind sowieso dat kinderen tegenwoordig veel te veel ( en vooral duur ) speelgoed hebben. Sommige kinderen lopen op hun 4de al met een Nitendo DS enz. Als kraamkado heb ik ook al vrij veel speelgoed gekregen en denk dat ik voor zijn 1ste verjaardag maar doelgerichte dingen ga vragen voor ik mijn nek breek over al het speelgoed. er is toch niets leukers als een keukenkastje leeg trekken en trommelen op de pannen
haha hier ook zo! Sowieso zijn mijn spullen interessanter. En allerleukst natuurlijk de dingen waar ze niet mee mag spelen. Haar ogen als ze toch zoiets veroverd heeft! Hoe kan je dan nog consequent zijn
Zo herkenbaar! Hier zijn ook de onderzetters, het oud papier, lege snoetepoetszakjes en al het kattenspeelgoed favoriet! Een pan en een lepel en je hebt zo een heel drumstel in elkaar.
Hier ook een lege keukenrol en dan er door toeteren en dan wel op zo'n manier dat de hond mee gaat janken . toch blijven zijn auto's nog altijd erg in trek, op een rijtje karperen (parkeren dus 8) ). De duplo en blokken trekken zijn aandacht niet, gijs de grasmaaier wel weer. Hij heeft een eigen keukenkastje waarin al zijn spulletjes staat (plastic) daar speelde hij altijd mee als mama aan het afwassen is. Met verjaardagen vraag ik altijd doelgericht aan de opa's en oma's en aan zijn oom en tante. En met sinterklaas bundelen de opa's en oma's altijd hun krachten zodat hij ook iets duurders krijgt (dit jaar was het een step). Groetjes anita
Hier speelt ze ook met speelgoed maar erg favoriet: - lege plastic wegwerpbekertjes - Lege sappakken (om op te trommelen) - Tijdschriften van otto etc om lekker te scheuren en te kraken - de afstandsbediening - de afstandsbediening - en weer de afstandsbediening - mobiele telefoon - plastic keukenspul - eigen sokken. Die trekt ze continue uit, zo leuk!
hahahah.. ja hier ook eentje... Het zakje van de paaseitje, de televisiegids ( ), een pollepel, een garde etc etc... Heerlijk toch dat ze ze leuk zelf kunnen spelen. Ik ben altijd helemaal gelukkig als ik gewoon ondertussen kan koken of andere dingen kan doen en mijn zoontje (7,5 maand) is lekker aan het spelen (soms ook met z'n gekochte speelgoed hoor hahahah)