Mijn meisje heeft allemaal van zulke plekken op haar benen, zijn dit de waterpokken? Sorry voor de onsmakelijke foto!
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar ik denk van niet...ik vind ze zo groot (maar dat kan verschillen). Ik vind het een beetje op galbulten lijken,
Bedankt voor jullie reacties! Morgen maar naar de ha. De ha post vondt het niet levensbedreigend genoeg. Ik ben wel erg benieuwd wat het dan wel is.
Zou toch best kunnen hoor ik zie ook nog dichte lichte bultjes. Mijn dochtertje had er veel naast elkaar en werden net zo groot als die ene met die korst. Ze waren uiteindelijk ook ontstoken. Komt het op meerdere plekken nu ook?
Frannie82 het zit nu vooral op haar benen. Op de rand van haar sokken zitten er ook een paar bij elkaar. Ik zal voordat ik ga slapen nog even bij haar kijken.
Lijkt precies op de waterpokken die mijn jongste nu heeft! Sommige eerst spikkels, sommige blaasjes met wat vocht en sommige al korstjes.
Ja kan van minipokken tot een maanlandschap vol worden. Haar kin lag toen helemaal open en raakte ontstoken. En als het zich zo uitbreidt met eerst die kleintjes licht en soort blaasje dan is het misschien toch zo en is die grote ontstoken. En dat kan dan dezelfde bacterie zijn als bij krentenbaard.