Wat kindje aan in Lodger Bunker?

Discussie in 'Verzorging' gestart door sandraske, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij moeten noodgedwongen de buggyinzet (plat) erop zetten omdat één adapter kapot is, dus zowel de MC als de reiswieg kan er niet op. Gisteren mee terug geweest en we krijgen morgen nieuwe..

Maar wat geef je je kindje aan in de Lodger Bunker?? Een winterjasje en eventueel een extra dekentje?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hmm zou wel een jasje doen, Mutsje op natuurlijk en Extra sokjes/slofjes.. en dekentje extra tja dat is even voelen, in het nekje. zou dan de deken nog over de lodger doen als dat nodig blijkt te zijn. meenemen van extra dekentje kan sowieso geen kwaad, als het niet nodig is doe je hem onder de buggy.

Colin lag hier ook in kinderwagen inzet met ruim 3 maand hoor, plat.. Maar goed toen was het juni, da''s wel een verschil..

O als je maillotjes hebt, zou ik die gewoon lekker onder het broekje doen. Had colin van de winter ook vaak. hij was toen 8 a 10 maanden en bewoog wel wat maar niet veel en dat zorgde ervoor dat hij altijd lekker warm was. Denk er wel bij na dat de bunker in een winkel/huis erg snel warm word, dus dan even open slaan.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Esmay (al is die natuurlijk wel een stuk ouder ) die zweet altijd enorm in de lodger bunker! Ze krijgt van mij altijd een jasje aan, mutsje op en eventueel een dasje... Maar dan komt ze wel wat bezweet eruit uiteindelijk (niet heel erg maar wel meer dan b.v in een gewone voetenzak )

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Colin is dus echt een koukleum en heeft er dus geen last vannou is die nog wat ouder en doet nu zelf zijn handjes onder of buiten de bunker. Ik doe hem ook niet helemaal strak dicht trouwens.

Denk dat het het belangrijkste blijft om te voelen hoe je kindje het heeft.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Met winterjasje, muts, sjaal aan en wrapper er dubbel overheen had ze het gewoon lekker warm..

Deel Deze Pagina