welke bad zitje is fijn en welke niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anica, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    de titel zegt het al, welke is nou fijn en wat is echt een onding?

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Die platte zitjes zijn volgens mij allemaal zo goed als hetzelfde?
    Ik zag iig weinig verschil, behalve de prijs. Ik heb dus de goedkoopste genomen en die is gewoon goed.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb een badje van V&D (groene met kikker) en ik vind hem nu al vrij klein. Ik weet niet of alle badjes dezelfde maat hebben hoor. Maar daar zou ik toch even naar kijken. Ons zoontje is vrij lang. Hij pas nu al niet meer lekker in het badje.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij hebben de goedkoopste van de babydump, prima ding!

5. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier het Opla-bad. Dit was de enige die in onze kleine douchebak pastte.

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb er 1 met anti-slip erin. Fijn ding, want ze kan nu niet weg glijden. Ze past er nog steeds in.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb die van Mykko. Die is overal netjes afgewerkt en afgerond. Die van de Prental eigenmerk is heel erg slecht afgewerkt daar zitten aan de onderkanten allemaal scherpe randjes en is erg licht.

8. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    bebe jou vind ik wel een handig ding omdat de pompjes erin kan zetten en zo met 1 hand de shampoo en zeep eruit kan pompen. geen gedoe met flessen. zo heb je ook geen badzitje nodig.

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    ik bedoel bad zitje zo'n ding waar je je baby inlegt.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  11. Trees

Trees Niet meer actief

Wij hebben er één van bebe jou en wat een onding! Het is mijn grootste miskoop. Ik vind de houding waarin de baby zit heel erg onnatuurlijk en oncomfortabel eruit zien. Zonder stoeltje vind ik het tien keer fijner en heeft dochter ook veel meer bewegings-spartelvrijheid.

Geen idee of alle stoeltjes zo onhandig zijn :(

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Een vriendin van mij zweert bij zo'n badkussen met een soort piepschuimbolletjes erin. Daar ligt je baby dan op.
    Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen (onze eerste moet nog geboren worden, hihi) maar misschien herkent iemand wat ik bedoel?

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

jij bedoeld dat matrasje. ik vind dat ding helemaal niets ze liggen boven het water.en koelen dus echt heel snel af

14. zolief

zolief Niet meer actief

Sommige mensen zweren erbij, maar ik vind het niets die badzitjes. Vooral omdat kindjes meer boven water liggen dan onder. Maar waarschijnlijk had ik een waardeloos ding... (de Bebe-Jou)

Geef mij de Shantala maar, daar zit ze nu, ruim 15 maanden, nog steeds met veel plezier in!

15. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad dat vond ik ook een groot nadeel. Ze kreeg een hele koude borst als ze in het zitje zat.

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij gebruiken een badmatrasje en ze vindt het heerlijk.

Het matrasje vult zich rondom haar met water, ze is altijd met mama of papa in bad dus haar buikje houden wij goed warm.

Laatst zo'n badzitje gekocht omdat ze nu steeds meer beweegt maar na 10 minuten had ik dat ding uit bad gehaald, wat een onding!

17. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Hier ook zo'n badmatrasje. Gaat goed hoor. Inderdaad, regelmatig buikje nat maken, of een nat/warm washandje op het buikje leggen.
    Als ze dadelijk groter is heb ik zo'n 'delta baby comfy bath'. Kan ze nu ook al op liggen hoor, maar dan mag er dus maar heeeeeeeel weinig water in het bad.
    http://www.japsnoet.be/images/comfy%20bath.jpg

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik gebruik mijn badzitje nog steeds engaat gewoon goed. In t begin was het ff wennen maar het is wel fijn hoor. Ik trek t niet om mijn dochter vast te houden.
    Wbt delen van het lichaam die dan boven water liggen. Ik doe het badje goed vol en dan valt het best wel mee. En ik kieper de hele tijd met een beker water over haar armpjes en hoofdje. (en ergens anders als het boven water is)

Deel Deze Pagina