Die platte zitjes zijn volgens mij allemaal zo goed als hetzelfde? Ik zag iig weinig verschil, behalve de prijs. Ik heb dus de goedkoopste genomen en die is gewoon goed.
Ik heb een badje van V&D (groene met kikker) en ik vind hem nu al vrij klein. Ik weet niet of alle badjes dezelfde maat hebben hoor. Maar daar zou ik toch even naar kijken. Ons zoontje is vrij lang. Hij pas nu al niet meer lekker in het badje.
Ik heb er 1 met anti-slip erin. Fijn ding, want ze kan nu niet weg glijden. Ze past er nog steeds in.
Ik heb die van Mykko. Die is overal netjes afgewerkt en afgerond. Die van de Prental eigenmerk is heel erg slecht afgewerkt daar zitten aan de onderkanten allemaal scherpe randjes en is erg licht.
bebe jou vind ik wel een handig ding omdat de pompjes erin kan zetten en zo met 1 hand de shampoo en zeep eruit kan pompen. geen gedoe met flessen. zo heb je ook geen badzitje nodig.
Wij hebben er één van bebe jou en wat een onding! Het is mijn grootste miskoop. Ik vind de houding waarin de baby zit heel erg onnatuurlijk en oncomfortabel eruit zien. Zonder stoeltje vind ik het tien keer fijner en heeft dochter ook veel meer bewegings-spartelvrijheid. Geen idee of alle stoeltjes zo onhandig zijn
Een vriendin van mij zweert bij zo'n badkussen met een soort piepschuimbolletjes erin. Daar ligt je baby dan op. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen (onze eerste moet nog geboren worden, hihi) maar misschien herkent iemand wat ik bedoel?
jij bedoeld dat matrasje. ik vind dat ding helemaal niets ze liggen boven het water.en koelen dus echt heel snel af
Sommige mensen zweren erbij, maar ik vind het niets die badzitjes. Vooral omdat kindjes meer boven water liggen dan onder. Maar waarschijnlijk had ik een waardeloos ding... (de Bebe-Jou) Geef mij de Shantala maar, daar zit ze nu, ruim 15 maanden, nog steeds met veel plezier in!
Wij gebruiken een badmatrasje en ze vindt het heerlijk. Het matrasje vult zich rondom haar met water, ze is altijd met mama of papa in bad dus haar buikje houden wij goed warm. Laatst zo'n badzitje gekocht omdat ze nu steeds meer beweegt maar na 10 minuten had ik dat ding uit bad gehaald, wat een onding!
Hier ook zo'n badmatrasje. Gaat goed hoor. Inderdaad, regelmatig buikje nat maken, of een nat/warm washandje op het buikje leggen. Als ze dadelijk groter is heb ik zo'n 'delta baby comfy bath'. Kan ze nu ook al op liggen hoor, maar dan mag er dus maar heeeeeeeel weinig water in het bad. http://www.japsnoet.be/images/comfy%20bath.jpg
Ik gebruik mijn badzitje nog steeds engaat gewoon goed. In t begin was het ff wennen maar het is wel fijn hoor. Ik trek t niet om mijn dochter vast te houden. Wbt delen van het lichaam die dan boven water liggen. Ik doe het badje goed vol en dan valt het best wel mee. En ik kieper de hele tijd met een beker water over haar armpjes en hoofdje. (en ergens anders als het boven water is)