Artisjokkenharten

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoi :D

Ik stond daarstraks in de supermarkt en ik vond een blik artisjokkenharten. Ik heb geen flauw idee wat dat is en ik wilde een keer wat anders dan de bekende groentes, dus ik heb het blik meegenomen. Nu ben ik deels aan het googelen wat ik ermee kan, maar dacht ik dat ik het hier ook wel eens kon vragen. Wat doen jullie ermee?

2. tess2013

tess2013 Niet meer actief

Heerlijk op de pizza, dus wellicht ook in de pasta?

3. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    We aten het vroeger thuis weleens als koude salade. Beetje mayo, peper, zout over de artisjokken, roeren en klaar ben je! Volgens mij zijn die artisjokken uit blik namelijk al kant en klaar, je hoeft ze niet meer te koken. Ik ga ze binnenkort ook eens een keer kopen, want ze zijn best lekker!

4. brendat

brendat Bekend lid

6 jun 2008
    964
    1
    18
    Rotterdam
  5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Klinkt goed :D Thanks! Dat recept van de Allerhande lijkt tot nu toe het meest aantrekkelijk om te maken.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Op pizza, in de pasta ( Met spek, room en ei klutsen en dan door de hete pasta heen ) door de salade en met de kerst beleggen wij ze altijd met een mengsel van gehakt, room, tomaat en veel peper, dat mengseltje erop leggen en daar geraspte kaas over en in de oven.

7. Ballie

Ballie Niet meer actief

Een room kaas moes mee maken en daarmee cannelloni vullen en in de oven :)

Deel Deze Pagina