Ik ben aan het rondsnuffelen op de site van Babydump en zag daar deze schattige sneakertjes. Name-It Sneaker Cross Grijs Maat 50/56 | Kleding | Baby-Dump Alleen wil ik even graag voor de zekerheid weten of de maten hetzelfde zijn als de kleertjes? Er staat namelijk bij mt 50/56. Moet ik deze hebben voor een pasgeborene of zijn het heel andere maten bij schoentjes? Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
schoentjes 50/56 zijn voor het begin, die kun je wel nemen. Hoelang ze passen ligt eraan of je kindje grote of kleine voetjes heeft. Maar dat is bij kleding ook. Je hebt ook schoenmaat 15/16 etc, maar daarvan durf ik niet te zeggen welke leeftijd erbij hoort. Mijn dochter is erg klein vandaar dat je aan mijn ervaringen niets hebt..
Ja door die maat 15/16 raakte ik in de war. Ik weet totaal niet wat ik mij daarbij moet voorstellen. Dus wilde ik het safe houden met de maat 50/56. Maar het is dus even 'gokken' net als bij de eerste babykleertjes.
als je je nu aanmeld bij mama en zo krijg je ook GRATIS sneakertjes zodra je kindje geboren is....misschien een tip voor de lady's hier
hey ik heb deze schoentjes een maand geleden gekocht toen was ons meisje 4 maanden ik heb ze toen gepast en 50/56 was toch wat aan de kleine kant dus heb 62/68 gekocht. ik vind het alleen een nadeel dat dat ritsje aan de zijkant elke keer vanzelf terug open gaat, dit komt doordat ze vrij hoog zitten en als ze beweegt ritst hij vanzelf open. ik zou een maatje groter kopen want in het begin hoeven ze echt nog geen schoenen aan ik ben dit pas beginnen doen toen ze haar sokken begon uit te schoppen. ik hoop dat je hier iets aan hebt groetjes mandy
Hier ook. De kleinste sokjes pasten niet . Volgens mij zat Aaron in maat 15 bij geboorte. Hij heeft wel een behoorlijke tijd die maat gehad.
dank jullie wel voor de tips meiden. Ik heb gelukkig nog niet besteld, want ik zie dat ik beter mt 62/28 kan kopen voor de zekerheid!
Nou.... dat is wel verschillend hoor! Mijn dochter heeft mini voetjes. Haar zou 50/56 nog wel te groot zijn geweest denk ik. Ze is nu 1 jaar en heeft mini-allstars (ook heeeel coolie) in maatje 17. Zijn nog wat ruim dus denk dat ze nu maat 16 heeft. Oftewel; je kan er niks van zeggen! Ze zijn niet super duur dus ik zou ze allebei kopen als je ze leuk vind. Je kan altijd nog een paar kado doen die je niet gebruikt Groetjes!!