Mijn jongste is nu bijna 17 maanden en vaak ziek veel oorontstekingen en elke nacht nog wakker. Al een paar dagen is ze weer ziek niet erg we helpen waar we kunnen. Gisteren avond ging ze pas slapen om 22.30 dat is wel heel laat voor me vrouwtje met geen mogelijkheid kregen we haar in bed. Ja ze had koorts en al een zetpil gehad vermoed weer haar oren en we weten dat is niet leuk maar niks is goed voor mevrouwtje. Vanacht is ze wel geteld 2 keer wakker geweest vanacht heeft vriend het gedaan en aanstaande nacht ben ik aan de beurt. Ik zie er nu al tegen op. Ze is 17 maanden maar af en toe weet ik niks meer met haar te beginnen. Ga uit zou je zeggen maar na de verhuizing is mijn geld gewoon op zelfs een rondje ikea zit er niet in als afleiding of een speeltuin inverband de bus pakken heb geen auto. 17 maanden wat te doen haha iemand nog tips en wie heeft er een goude tip wanneer gaat ze eens wat beter door slapen. Volgende maand 22 augustus gaan haar neus en oren(krijgt buisjes) zal dan de ellende wat minder worden. We hopen het. Na 1.5 jaar beginnen die nachten me op te breken elke nacht je bed uit haah. Ik weet voor de rest hebben we niet te klagen. Ze gaat twee dagen naar het kdv maar omdat ze vaak ziek is is ze gewoon thuis natuurlijk stuur geen ziek kind daarnaar toe. Gewoon dus even klagen.
Ik leef met je mee! hier is ze pas 11 maanden en ben al gebroken. Ook nog steeds vaaak wakker worden in de nachten en inderdaad niet willen gaan slapen.. veel ziek ook. Is er geen speeltuin bij jou in de buurt? Kun je een boekje meenemen, zelf even zitten lezen en haar laten spelen.. Misschien heeft ze nichtjes of neefjes van de zelfde leeftijd? Misschien vind ze t leuk om daarmee naar de speeltuin te gaan?
Het weer werkt de laatste dagen ook niet mee haha zou vandaag best wel naar buiten willen maar ja er word weer regen verspeld ben blij als ik weer wat centjes heb dan ga ik eens lekker met haar naar de ikea en kan ze daar lekker even uitrazen. Want het is volgens mij ook een beetje haar leeftijd ze kan en doet bijna niks alleen. Heb haar nu verplicht achter de dvd van Bumba gezet haha. Maandag ect ect ga me best doen meer naar buiten als is het maar alleen wandelen of wat dan ook. Ze wil gewoon ook zelf niet lopen ze wil getilt worden of in de wagen haha nu al te lui om te lopen gaat de goede kant op hier Voor de rest is ze een zonnestraaltje alleen erg bewerkelijk. Pff ben blij als deze periode weer achter de rug is en ik kan zeggen ga naar je kamer ga daar spelen
Even een update. We weten wat er aan de hand is ze heeft weer oorontsteking de 6 de al van af feb. Arme meisje en ik maar klagen. 22 augustus krijgt ze buisjes hoop zo voor haar dat ze dan beter gaat slapen ect ect ect. Einde geklaag.
Hier ook gehad, Danique werd elke nacht tussen de 3-10 keer wakker, en dat alle nachten en ja, ik moest er altijd uit want mijn man wordt er niet wakker van (en is ook nog eens vaak niet thuis ivm werk) en toen ze buisjes kreeg, ging ze voor het eerst doorslapen!! Eerst durfde ik het niet te geloven, maar ze heeft nu ruim een half jaar buisjes en ze slaapt gewoon goed nu!!!Hoop voor jullie dat het ook eindelijk beter gaat dan. Hier overigens nog wel snel last van loopoor, dan moet ze druppels hebben via de kno-arts en gaat het ook snel over, ze slaapt er gelukkig wel gewoon mee door, als ze een loopoor heeft...