Hoi, Ik heb over een maand een feestje en ik ben al op zoek naar schoentjes voor mijn dochter...ze heeft nu net maatje 20 (19 kan nog net)...maar welke maat schoentjes moet ik dan volgende maand hebben volgens jullie. Ik was van plan om gewoon maat 20 te kopen, of kan het zijn dat ze dan al ineens 21 heeft? Thanx!
Dat is lastig te voorspellen. In het geval van mijn kinderen zou ik gerust maat 20 durven te kopen. Die blijven echt maanden in dezelfde schoenmaat zitten. Waarom koop je ze niet een paar dagen voor het feest?
De voeten van mijn zoon groeien ook over het algemeen niet zo hard, en tot nu toe de voetjes van mijn dochtertje ook niet dus ik zat ook aan maat 20 te denken...misschien er maar gewoon op gokken. Tuurlijk is het beter ze een paar dagen van te voren te kopen maar aangezien ik in het buitenland woon en pas 3 dagen voor het feestje naar Nederland kom ben ik bang dat ik dan niets kan vinden....en hier heb ik nauwelijks tijd om schoentjes te gaan kopen in die week ervoor aangezien ik dan een hele drukke tijd heb op het werk. Ik kan sowieso nog een week of 2 wachten en dan ff kijken of de maat nog hetzelfde is. Ik wil graag laarsjes maar aangezien het hier nog stees zo een 25 graden is doe ik ze hier ook niet aan natuurlijk. groetjes!
Altijd op laten meten, en passen! Kan zo verschillen per maat, en je dochtertje kan over 4 weken misschien net een maatje groter nodig hebben. Das dan ook zonde als je ze niet op heb laten meten.